morra Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 (endret) Hei, jeg har TV-kort i pc-en, men når jeg tar opp fra TV så blir filene litt store. Jeg ser med AVIcodec at video-delen er på på 132313 Kbps og lyden på 1411 Kbps, noe som resulterer i 956,25 MB per minutt med film (over 110 GB for 2 timer). Det er litt for mye synes jeg så jeg skulle gjerne hatt ett program som kan encode .avi og har muligheten til å velge bitrate. Takk Endret 6. august 2006 av morra
Torbjørn T. Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 (endret) Skal du redigere filene? I so fall ville eg lagra dei i DV AVI, noko du kan gjere med Windows Movie Maker eller Virtualdub og ein DV AVI-codec som Panasonic sin. (Edit: Gløymde å nemne at filene framleis vil verte store, men like fullt mykje mindre enn utgangspunktet. Berre ca. 13 GB per time.) Om du ikkje redigere filene, er XviD ein codec som gjev gode resultat. Du kan bruke Virtualdub til det og, og då kan du velge bitrate. Eller du kan bruke AutoGK Du kan ikkje velge bitrate, men kvalitet på ein skala frå ein til hundre eller kva du vil storleiken på den ferdige fila skal verte. XviD-codecen er inkludert i nedlastingsfila, so du treng ikkje laste ned den for seg. (Det er og inkludert ein del andre program blant anna for undertekstar, men du treng ikkje installere dei.) Endret 6. august 2006 av incanus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå