Songe Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Har en del nedlastinger gående i uTorrent. Skal flytte dem over på en annen PC. Er det en enkel måte å gjøre det på?
wil Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du skal flytte hele programmet ja? Det er ganske enkelt. Jeg husker ikke hvordan jeg fikk det og hvor jeg fikk den i fra, men jeg har 2 filer som handler om uTorrent. Den ene er Installasjonsfila, også har jeg en EXE fil som jeg har lasta ned som heter uTorrent. Det er liksom selve programmet, så i og for seg så kan hvor som helst. Jeg er ikke sikker, men jeg mener å huske at du kunne laste ned EXE fila fra uTorrent sin hjemmeside.
Rowdy Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) Du må klart flytte ukomplette nedlastinger på den nye maskinen først. Så finnes det en skjult mappe du finner her: C:\Documents and Settings\dittnavn\Programdata\uTorrent Den må og flyttes over til den nye maskinen. Husk at den nye nedlastingsmappen må ha samme navn på den nye maskinen, som på den gamle. Eventuelt kan du vel gjøre om på dette i Utorrent. EDIT: en annen metode er å flytte ukomplette nedlastinger over på den nye maskinen-> Finne torrentene på nytt på nettet, og angi plassering, til der filene nå ligger. Denne metoden er kanskje litt lettere, hvis du ikke har for mange nedlastinger i gang. Endret 5. august 2006 av Normand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå