Gå til innhold

Darkmoon Camp, Circus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet nettop på en ny human warrior gikk ned til Goldshire, så står det noen lilla vogner der så er det masse små handels vogner, og orc og night elf driver og arbeider så snakker jeg med en human darkmoon fyr og han sier at det skal bli noe lignende tivoli så sa han kom tilbake senere og se :)

Mystisk eh?

Har det skjedd før er ganske ny på wow

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg startet nettop på en ny human warrior gikk ned til Goldshire, så står det noen lilla vogner der så er det masse små handels vogner, og orc og night elf driver og arbeider så snakker jeg med en human darkmoon fyr og han sier at det skal bli noe lignende tivoli så sa han kom tilbake senere og se :)

Mystisk eh?

Har det skjedd før er ganske ny på wow

6617839[/snapback]

Dette skjer på den første uken i hver måned. Så det er nok ikke noe nytt :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Kan horde dra til Elwynn Forest å snakke med de? :p

Skrevet

Det som skjer: De arbeiderene du så jobber i noe som heter darkmoon faire. Disse setter opp teltene sine i Mulgore og Elwynn forest. (Hvis du ikke skjønte det, er de et sirkus/tivoli.)

Det er forskjellige aktiviteter du kan foreta i dette sirkuset. Blant annet kan man samle sammen kort som "Seven of beasts" til du får alle helt opp til "Eight of beasts". Da får du en trinket. Ta en tur innom til mandag så får du se litt av hvert ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...