Gå til innhold

davinci - fjerne branding, noen som har testa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp, lurte på om det er noen som har prøvd å debrande(dvs, oppdatere til vettug firmware) sin mobil med davinci eller lignende.

Lurer også på om det finnes noen gratis måte å få gjort dette på (i alle fall for min w810i)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Davinci fungerer flott, men det koster penger. Det samme gjelder alle andre løsninger - de er ikke gratis. Pass på å lese forum og veiledninger nøye så du ikke feil-flasher.

-snubbel

Skrevet (endret)
Davinci fungerer flott, men det koster penger. Det samme gjelder alle andre løsninger - de er ikke gratis. Pass på å lese forum og veiledninger nøye så du ikke feil-flasher.

-snubbel

6618086[/snapback]

Godt å høre at det fungerer.

Men det er kjipt at alle skal ta penger for det :\

Skjønner heller ikke hvorfor SE kan lage/edite sin SEUS til å ha med med "reformat" and install clean generic firmware for your region" :\

Endret av arthoz
Skrevet

100 spenn er da ikke så alt for galt, er det vel? Brukte selv Total Multiserver på min k800i for å fjerne netcom branding, å det funka som en drøm!

Mener iallefall at det er verdt det på W810 fordi du da får flashmenyene og ikke de kjedelige menyene...

Skrevet

Unbranda min K800i med Davinci og virket supert. Brukte også kabelen som fulgte med telefonen. Men viktig at du leser litt rundt før du flasher. Fort gjort å gjøre feil.

Skrevet
100 spenn er da ikke så alt for galt, er det vel? Brukte selv Total Multiserver på min k800i for å fjerne netcom branding, å det funka som en drøm!

Mener iallefall at det er verdt det på W810 fordi du da får flashmenyene og ikke de kjedelige menyene...

6619146[/snapback]

Er det mulig å gå tilbake til den gamle, "kjedelige" menyen etter at man har flashet?

Måtte flashe for å få norsken tilbake, og vil heller ha de gamle menyene.. Syns de var finere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...