Articfare Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Tenk deg at du er strandet på en øde øy med én atomreaktor, en datamaskin på 4200+, 2gb ddr ram, GeForce 9800 GX2 (når det kommer, ), en gamer mus, tastatur, et litehus og 500kr du kan bruke på å kjøpe et spill og nedlaste via nettet. Men kun étt spill. Du skal være på samme øy i 20 år, og har tilgang til mods for spillet, men IKKE tilgang til internett spilling.... hvilket spill hadde du valgt? Jeg personelig hadde valgt Operation Flashpoit, fordi det er et vinunderlig spill man kan gjøre flere millioner spill med, og med mods og litt scripting kan et bli et RPG spill også.... ...og for å svare for mange her, så kan jeg si: "CS, Half-Life, ET SPILL MED Über-grafikk." Det som er meningen med tråden er at man skal si hvilket "spill", ikke program, man ville hatt med seg, alias "Ditt favoritt spill du kanskje ikke klarer deg uten". Ting som sier at du hadde prøvd deg å komme deg bort fra øya, lage satelitt eller andre ting er offtopic. Jeg er gud på øya. så hvis du gjør noe straffbart, blir det 5% lengre å sitte på denne øya, . BTW: Innlegg nr. 200, . Endret 29. november 2006 av Articfare
Poor Leno Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hadde vel blitt WOW... men ettersom jeg verken har penger til GameCard, og at det sikkert ikke hadde blitt onlinemuligheter, så tror jeg at jeg hadde tatt med meg... En kortstokk
h00v3r Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg vill tatt CSS er et spill man kan sitte lenge med uten å bli lei. Kunne forbedre skillsa mine en del da ja. På 20år
frank_jarle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 UT 2003. Er frista til å si UT 2007, men siden jeg ikke har testa den så sier jeg 2003 versjonen. De siste 7årene har jeg bare spilt Unreal og UT spill, så 13år til burde ikke være noe problem Frankie
haugsand Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Blir ikke CS:S litt ensformig i lengden? Jeg for min del ville tatt med meg GTA San Andreas; der er det iallfall nok å gjøre.
xindrum Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Tenk deg at du er strandet på en øde øy med én atomreaktor, en datamaskin på 4200+, 2gb ddr ram, GeForce 9800 GX2 (når det kommer, ), en gamer mus, tastatur, et litehus og 500kr du kan bruke på å kjøpe et spill og nedlaste via nettet. Men kun étt spill. Du skal være på samme øy i 20 år, og har tilgang til mods for spillet, men IKKE tilgang til mods.... hvilket spill hadde du valgt? Jeg personelig hadde valgt Operation Flashpoit, fordi det er et vinunderlig spill man kan gjøre flere millioner spill med, og med mods og litt scripting kan et bli et RPG spill også.... ...og for å svare for mange her, så kan jeg si: "CS, Half-Life, ET SPILL MED Über-grafikk." 6616152[/snapback] HEHE.. Definitift Pro Evolution Soccer 5! Beste fotballspillet EVER!
Vorpal Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Blir ikke CS:S litt ensformig i lengden? Jeg for min del ville tatt med meg GTA San Andreas; der er det iallfall nok å gjøre. 6616226[/snapback] Nja, jeg ble lei etter 6 månder Ville nok tatt med CS ja.
Znoken Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ja og på en øde øy så er det jo sikkert et kraftverk som er igang så man kan bruke en pc ja...Mener personlig sånne tåpelige tråder som egentlig ikke har noe med og diskutere spill, skulle vært i off topic kategorien da... For ikke og få mye pepper tilbake sier jeg "Yatzy"
Articfare Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Ja og på en øde øy så er det jo sikkert et kraftverk som er igang så man kan bruke en pc ja...Mener personlig sånne tåpelige tråder som egentlig ikke har noe med og diskutere spill, skulle vært i off topic kategorien da... For ikke og få mye pepper tilbake sier jeg "Yatzy" 6616269[/snapback] En liten reaktor som man f.eks har i u-båter eller kanskje bruker i fremtidens-biler. en liten reaktor som gir pc'en din nok strøm til å funke.
Neptun_ Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 En liten reaktor som man f.eks har i u-båter eller kanskje bruker i fremtidens-biler. en liten reaktor som gir pc'en din nok strøm til å funke. 6616315[/snapback] Tsssss, de på K19-filmen sa det samme om ''fremtidens biler'' de også. On topic: Hvorfor ikke lage et lte vannkraftverk ved et vannfall i stedet?
cbs77 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) For ikke og få mye pepper tilbake sier jeg "Yatzy" 6616269[/snapback] Yatzy synes jeg er utrolig kjedelig selv når man er mange. Alene må det være tragisk. Jeg vet ikke hvilket spill jeg ville tatt med, men om mulighetene var der så måtte det blitt et online-spill med stadige utvidelser som ikke kostet penger. Ikke mye vits i WOW om man kun har 500 kroner og skal bli der i mange år. EDIT: Må bli CIV 4. Etter 20 år så burde det være mulig å vinne på det vanskeligste. Endret 5. august 2006 av cbs77
hugRmunR Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 og har tilgang til mods for spillet, men IKKE tilgang til mods.... 6616152[/snapback] Litt motsigende?
Ikke det? Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Slenger meg med på kortstokken. Ellers hadde jeg kanskje tatt med meg oblivion, siden det er det eneste spillet jeg spiller for tiden. Men kan jo bli kjedelig i lengden.
Articfare Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 (endret) En liten reaktor som man f.eks har i u-båter eller kanskje bruker i fremtidens-biler. en liten reaktor som gir pc'en din nok strøm til å funke. 6616315[/snapback] Tsssss, de på K19-filmen sa det samme om ''fremtidens biler'' de også. On topic: Hvorfor ikke lage et lte vannkraftverk ved et vannfall i stedet? 6616332[/snapback] YeeYee, det er nok det samme, . Bare tenkte en energikilde man kunne ha i 20år som er kraftig nok for en pc, for hvor mye metall finner du på en øde øy uten om pc'en du skal bruke? og har tilgang til mods for spillet, men IKKE tilgang til mods.... 6616152[/snapback] Litt motsigende? 6616381[/snapback] Det skulle stå "tilgang til internett spilling". Endret 4. august 2006 av Articfare
BadSmile Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Hadde tatt Counter Strike : Source uten tvil. Blir ikke kjedelig... ikke etter de 2 åra jeg har spillt det ( eller no sånt) -BadSmile Endret 4. august 2006 av BadSmile
Novocaine Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg ville tatt med meg Portal som forhåpentligvis inkluderer et program for å lage nye maps. Da har jeg noe å gjøre på i godt over 20 år.
Tore Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Uten online mulighet.... hmh... Half-Life 2 Episodene kommer vel til og koste MYE mere en 500kroner til slutt og man har bare 4timer spilling for hver episode, blir 8timer spilling i året det... Men GTA SA, eventuelt kjøpt pakke med alle nye GTA i så har man utrolig mange timer med småvanskelig spilling & hjernedød spilling om man vil...
Loerand Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Baldur's Gate II: ToB, simpelten fordi det er hauger av mods til spillet og fordi det kan spilles på utallige måter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå