tyraltus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 hei. jeg har kjøpt meg en toshiba Equium M50 bærbar 1,73ghz 503mg ram. win home. det sitter et mobil intel 915GM\GMS.910 GML Express chipset family skjermkort i den på 128ram. problemet er at når jeg kjører oblovion så kjenner det ikke igjen sjerm kortet (ikke så rart spør du meg og det kommer feilmld om at oblivion har et prob og må lukkes.. finnes det en patch eller lignende som kan hjelpe? har ringt Toshiba suport, men de har ikke nyere drivere ann fra 2005 til skjermkortet jeg vender meg til dere i håp om hjelp. alle svar motas med takk..
hugRmunR Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Intel skjermkortene er jo utroli dårlige... Har et lignende på en annen datamaskin her, kjører såvidt Q3 spill
Løve Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg tror ikke det skjermkortet drar Oblivion i det hele tatt...
hugRmunR Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg tror ikke det skjermkortet drar Oblivion i det hele tatt... 6614539[/snapback] My point exactly
tyraltus Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 bare å ta til tårene da altså?? f###k finnes det et klokke prog til detta kortet ??
kalli Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Har den samma pc'en som deg.. synd det ikke virker på den...
tyraltus Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Har den samma pc'en som deg.. synd det ikke virker på den... 6616160[/snapback] ja,akk :!: men oblivion sies jo å vere et ganske kresent spill, når det gjeldel skjerm kort.. er ellers gjevnt over fornøyd med den. fint om noen kunne trekke frem noen + sider ved den som en liten trøst, siden jeg\du har lagt en del penger i den..
kalli Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Har den samma pc'en som deg.. synd det ikke virker på den... 6616160[/snapback] ja,akk :!: men oblivion sies jo å vere et ganske kresent spill, når det gjeldel skjerm kort.. er ellers gjevnt over fornøyd med den. fint om noen kunne trekke frem noen + sider ved den som en liten trøst, siden jeg\du har lagt en del penger i den.. 6618990[/snapback] Ja det hadde jo hvert koselig!! Er forresten ganske så fornøyd med den jeg og, men synd det er litt dårlig skjerm kort...
kalli Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Har den samma pc'en som deg.. synd det ikke virker på den... 6616160[/snapback] ja,akk :!: men oblivion sies jo å vere et ganske kresent spill, når det gjeldel skjerm kort.. er ellers gjevnt over fornøyd med den. fint om noen kunne trekke frem noen + sider ved den som en liten trøst, siden jeg\du har lagt en del penger i den.. 6618990[/snapback] Ja det hadde jo hvert koselig!! Er forresten ganske så fornøyd med den jeg og, men synd det er litt dårlig skjerm kort... 6619071[/snapback] Er det virkelig ikke noe spesielt bra med denne maskinen?
Rookie_NO Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Vel det positive her er vel at dere ikke lenger forventer å kunne spille de nyeste grafikktunge spillene på bærbare maskiner. Når det gjelder spilling ligger de bærbare generelt ca 2 år bak de stasjonære når vi tenker på skjermkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå