Gå til innhold

Skjønner ikke Hotscript

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo!

Det jeg sliter med er at alle sier: " Ja! på Hotscript får du Gjestebok man kan sette inn i designet ditt" er jeg blind eller finner jeg det ikke?? leita gjennom alle og da må man velge en bakgrunnsfarge og alt det dritet på en side og linke derifra, og kommer noe av mitt design på gjesteboka?? Vil ikke ha det!

Går det ikke? blir det bare tilnærmet likt?? eller er jeg stokk stein dum?

Endret av cmi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se f.eks. her om serveren din har støtte for php. Husk også å sjekke at det ikke står "remotely hosted" i beskrivelsen- det betyr at gjesteboka blir liggende på en annen side enn din egen og mest sannsynlig at du må bruke et design du ikke velger sjøl. Som sagt tidligere må du se etter et script eller et program, ikke en tjeneste, om du vil ha gjesteboka på din egen side og med ditt eget oppsett.

Hadde forøvrig vært hyggelig om du kunne spørre på en litt mer høflig måte og ikke bruke uttrykk som "drit" og "suger" og liknende. Det er nok også flere som får lyst til å hjelpe deg da.

:)

Skrevet

Ja ok så jeg må lete etter noe script eller et program? da vil jeg få den på min egen side?

Sorry for det, var bare i dårlig humør, ikke meningen og la det gå utover her :(

Skrevet
Ja ok så jeg må lete etter noe script eller et program? da vil jeg få den på min egen side?

Som sagt tidligere: Ja det stemmer. Om du setter det opp på riktig måte bare :)

Skrevet

ja lastet ned en nå :) tror det er endel koding og fin innstilling man må gjøre :(

Får lese endel i Tutorialen, så om jeg ikke skjønner da spør jeg er :dontgetit:

Skrevet

Tja, kan si det sånn at det er et pusle spill :D har aldri vært spes god i pusle spill, leste forøvrig manualen, noe jeg ikke kom helt inn i, vet noen noe triks som kan være nyttig?? noen trekk liksom, hvordan man starter etc...

Skrevet

Les readme-fila og følg det som står der til punkt og prikke. Om det er et spesielt script du trenger hjelp med kan du f.eks. poste en lenke her. Det går ikke an å hjelpe deg uten å vite hva slags system det er snakk om. Forklar også hva problemet er, nøyaktig. Hva som ikke fungerer, hva som skjer i stedet, hva du har gjort og ikke gjort.

Mest sannsynlig er ikke dette riktig kategori å poste under uansett. Dette er webdesign-kategorien. Om det er et php-script du har for hendene kan du f.eks. spørre i php-kategorien.

Lykke til.

Skrevet

Ja tenkte meg det var feil tråd, men var ikke sikker... men da skal jeg gjøre det.

Ja det var smart, skal sette meg ned med dette i morgen kveld/natt, da jeg får arbeidet best, så støter jeg på noen prob, slenger jeg ut et spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med :D

Thank you :D

Skrevet

Hva med å komme med en lenke eller et konkret eksempel? Forklar problemet ditt. Hva slags script er dette, hvilket språk er det skrevet i, har serveren din støtte for det språket, hva er det du ikke skjønner? Også videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...