Gå til innhold

trenger bedre kjølning på pc min,hjelp?


graks

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp kjøpt med et nytt Lian Li PC-6070B Scand ,men synes tempraturen er høy.tempraturen ligger på 46c på cpu og 43c i systemet,er det noen måte og få enda bedre kjøling?.

har den mye og si på tempraturen i pc at det er over 30c inne i stua der pc står?

skal oppgradere pc min i sep-okt med a core2 duo,og vurderer vannkjøling på den nye pc.er det mye bedre med vannkjøling i pc enn og bruke vanlig kjølning på cpu?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har nettopp kjøpt med et nytt Lian Li PC-6070B Scand ,men synes tempraturen er høy.tempraturen ligger på 46c på cpu og 43c i systemet,er det noen måte og få enda bedre kjøling?.

 

46 grader C. på CPU er ikke mye, det er helt normalt. Hva er vitsen med å ha det kaldere, når prosessoren sannsynligvis er beregnet for den temperaturen?

Lenke til kommentar
jeg har nettopp kjøpt med et nytt Lian Li PC-6070B Scand ,men synes tempraturen er høy.tempraturen ligger på 46c på cpu og 43c i systemet,er det noen måte og få enda bedre kjøling?.

 

46 grader C. på CPU er ikke mye, det er helt normalt. Hva er vitsen med å ha det kaldere, når prosessoren sannsynligvis er beregnet for den temperaturen?

6619961[/snapback]

 

OT: alle vil ha det kaldest mulig vettu :tease:

 

Du kan kansje prøve å kjøpe en bedre kjølere til CPUen å sette inn vifter i ledige brønner på kabinette. å muligens kjøpe en systemviftel.

 

Mvh EvilDuck91

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...