Gå til innhold

Kjøpe ny printer til hjemmburk, men hva???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er viktig for deg? Fotoutskrifter eller tekst. Rask utskrift viktig? Mer info, takk.

 

 

Men en utskrift som lager råbra fargeutskrifter og samtidig er ganske rask er den nye Canon S900. Har sett den i aksjon. Beste utskriftskvaliteten jeg har sett til nå. Og rask også :smile:

 

EDIT : Og jeg jobber i fotobutikk og ser profesjonelle fotografier fra en av de beste fotomaskinene på markedet hver dag :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-10-20 21:01 ]

Lenke til kommentar

heI!

 

Nja, det var det da....

jeg ønsker en printer som har de fleste egenskapene.

Det som er viktig er jo self. at den er kjapp til å skrive ut tekst, men at den også har meget god farge utskrifter...

 

Så jeg er nok litt vanskelig ....

Men jeg har hørt om Canon printeren....

Generelt så er jo canon printere ett meget godt valg, har selv brukt HP / Lexmark en del og er sånn pass fornøyd, denne gangen vil jeg bli veldig fornøyd....

 

Hva passer meg????

Lenke til kommentar

heI!

 

Nja, det var det da....

jeg ønsker en printer som har de fleste egenskapene.

Det som er viktig er jo self. at den er kjapp til å skrive ut tekst, men at den også har meget god farge utskrifter...

 

Så jeg er nok litt vanskelig ....

Men jeg har hørt om Canon printeren....

Generelt så er jo canon printere ett meget godt valg, har selv brukt HP / Lexmark en del og er sånn pass fornøyd, denne gangen vil jeg bli veldig fornøyd....

 

Hva passer meg????

Lenke til kommentar

Har en HP deskjet 930c som jeg synes er veldig grei, og du finner sikkert en billig i butikkene. Bruker passe blekk og gir klare skarpe fine utskrifter på alt. Anbefaler noe i den duren, kanskje noe nyere modell da men, denne funker for meg ihvertfall.

 

Bare du styrer unna Lexmark så er det mange bra merker å velge mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...