Gå til innhold

Mer kamuflasje fra OCZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal tro om det blir bare Netshop som tar de inn? (som med mange andre brikker)

6609298[/snapback]

Jeg tipper at også microplex tar de inn. De er faktisk begynt å selge minne, og fører de andre "kamuflasje-brikkene" til OCZ ;)

6609312[/snapback]

Det er bra. Og så håper jeg at flere av disse blir lagt inn i prisguiden. Det er en del brikker som ikke ligger der.
Lenke til kommentar

Hvis minne først skal gjøres pent bør i alle fall fargen på PCBen endres. Det er kjedelig med den samme grønne fargen hele tida. Crurical (eller hvordan det nå staves) har pene minnebrikker i BallistiX-serien, bortsett fra det er det ikke mange ordentlig estetiske brikker jeg kommer på i farta. Litt kjedelig egentlig. Disse her kunne vært hakket kulere hvis fargen på PCBen hadde passa til fargen på varmesprederen, men det er forsatt for "über 1337 w00t 313373!1111" for min smak.

Lenke til kommentar

liker Corsair sine minnebrikker jeg. De er mer normale, og sexy som faen!

 

 

Herregud, sitte å snakke om hvor fine datadeler er, det er litt teit syntes jeg!

Greit å snakke slik om kabinett og vifter, men Rambrikker feks de viser ikke alikevel, er alltidvekkgjemt av ledninger ol

Lenke til kommentar
Herregud, sitte å snakke om hvor fine datadeler er, det er litt teit syntes jeg!

Greit å snakke slik om kabinett og vifter, men Rambrikker feks de viser ikke alikevel, er alltidvekkgjemt av ledninger ol

6614955[/snapback]

Det er jeg helt enig i. Jeg ser nesten aldri inn i kabinettet, og når jeg først ser inn så ser jeg toppen av minnebrikkene bak en tjukk strømkabel til hovedkortet, så de er ikke akkurat så veldig synlige. Så for meg er designet 99,9 % uvesentlig.
Lenke til kommentar

Utseendet er urelevant for min del. Er kun interessert i spesifikasjonene. Om brikkene ser ut som en grønn busk eller rosa elefant er samme f... :)

Men som sagt, synd at ikke samtlige OCZ-brikker blir gjort tilgjengelig her, da vi ville hatt et mye bredere utvalg enn i dag (OCZ lanserer tross alt i hytt og pine). For eksempel: https://prisguiden.no/fritekst_sok....00&search=S%F8k

Etter å ha sjekket litt tror jeg disse har greit potensiale i mitt kommende Conroe-system: https://prisguiden.no/product.php?productId=46757

Lenke til kommentar
Skal tro om det blir bare Netshop som tar de inn? (som med mange andre brikker)

6609298[/snapback]

Jeg tipper at også microplex tar de inn. De er faktisk begynt å selge minne, og fører de andre "kamuflasje-brikkene" til OCZ ;)

6609312[/snapback]

 

 

Ja for Netshop har jo kjøpt opp Microplex

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...