Tåkefyrste Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg hadde håpt på noe DPS stuff istedenfor. 6660704[/snapback] Ja, men blizzards kjære shamans får nok en gang en buff i det området, som om de ikke har bra nok dps om de vil.
Pug Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Latterlig, paladin skal ikke være noen jævla tank, det kan warriors pent få ta seg av. 6660689[/snapback] Hva skal en paladin være da?
PSV Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Jepp, tror aldri vi får noe dps av blizz... Jeg har vært healer siden jeg dinga lvl60, tanking er latterlig ja.. Endret 12. august 2006 av Per-Stian
Tåkefyrste Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Latterlig, paladin skal ikke være noen jævla tank, det kan warriors pent få ta seg av. 6660689[/snapback] Hva skal en paladin være da? 6660723[/snapback] Hybrid, dvs at vi kan velge (specce) om vi vil tanke, dps'e eller heale, men slik det er nå kan vi bare heale, mens blizzard vil at vi skal kunne tanke også. DPS er det tydeligvis bare å se langt etter. Endret 12. august 2006 av apollox
Pug Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Latterlig, paladin skal ikke være noen jævla tank, det kan warriors pent få ta seg av. 6660689[/snapback] Hva skal en paladin være da? 6660723[/snapback] Hybrid, dvs at vi kan velge (specce) om vi vil tanke, dps'e eller heale, men slik det er nå kan vi bare heale, mens blizzard vil at vi skal kunne tanke også. DPS er det tydeligvis bare å se langt etter. 6660771[/snapback] Men det virker som at de fleste paladins forventer at dere skal kunne være like bra DPS som en DPS-klasse om dere speccer DPS, eller tanke like bra som en warrior om dere speccer tanking? Dere må jo miste en del om dere vil kunne gjøre "alt".
deleder Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Latterlig, paladin skal ikke være noen jævla tank, det kan warriors pent få ta seg av. 6660689[/snapback] Hva skal en paladin være da? 6660723[/snapback] Hybrid, dvs at vi kan velge (specce) om vi vil tanke, dps'e eller heale, men slik det er nå kan vi bare heale, mens blizzard vil at vi skal kunne tanke også. DPS er det tydeligvis bare å se langt etter. 6660771[/snapback] Men det virker som at de fleste paladins forventer at dere skal kunne være like bra DPS som en DPS-klasse om dere speccer DPS, eller tanke like bra som en warrior om dere speccer tanking? Dere må jo miste en del om dere vil kunne gjøre "alt". 6660824[/snapback] Paladins blir aldri like gode som en DPS-klasse selvom de speccer DPS. Paladins duger bare til healing/cleansing i PVE. Om man har riktig gear, så kan man faktisk ta litt damage PVP.
Tåkefyrste Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Men det virker som at de fleste paladins forventer at dere skal kunne være like bra DPS som en DPS-klasse om dere speccer DPS, eller tanke like bra som en warrior om dere speccer tanking? Dere må jo miste en del om dere vil kunne gjøre "alt". 6660824[/snapback] Selvfølgelig, men slik det er nå så må paladin ha så ufattelig bra gear for å i det hele tatt klare å holde over 100dps. Selv er jeg ganske fornøyd med DPS'n vår, men er langt ifra fornøyd med Seal of command, som kan gå 20-25 slag uten å procce hvis den er skikkelig vrang en dag. Men folk flest ser ikke på paladin som et alternativ til dps engang, tilogmed i fights der healinga vår egentlig ikke trengs, så blir vi bedt om å stå å toppe HP'n til folk med flash of light. Jeg vil at paladin, om specca rett, ikke skal gjøre mer dps enn dps klasser, men fortsatt være et alternativ til ekstra dps i raids om nødvendig.
Superslask Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 tilogmed i fights der healinga vår egentlig ikke trengs, så blir vi bedt om å stå å toppe HP'n til folk med flash of light. Det er nettopp dette som bekymrer meg litt også. Alle klasser kan i en eller annen form gjøre noe videre annet enn dems dedikerte rolle, mens en paladin bare duger til å toppe HP som du sier. Nå er paladins en helt overlegen support klasse, men det er veldig ofte, og spesielt steder som ikke krever 100% dedikerte roller (aka steder man farmer), at man ikke får gjort mer healing eller buffing, og derfor får da paladinen selv mye dødtid. Man lar da heller prestene gjøre damage, og paladins heale. Som sagt helt overlegen supportclass, men det er så mye tid dette ikke kreves under et raid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå