oleberget Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 ok, det hele bynte med at jeg ryddet PC min rein for ledninger (nesten) Sjekket allt 3 ganger å allt er satt riktig på plass, så skal jeg koble til neon lyset. ser det blinker litt å tar det fort ut igjen, så kortsklutter datan, å det lukter svidd, lukten gir seg ganske fort, så sikkert bare noe som ble for varmt, men da datan hadde stått i 2-3 timer uten ledninger i bak, så skulle jeg skru på men ingen skjermbilde kom, jeg restartet 4 ganger for det hjalp meg forige gang dety skjedde, tok ut en ram brikke, det funka forige gang, men ikke nå, siden neon lysene var vidre koblet fra skjermkortet kan det være derfor det ikke funker ?? need help verry quick..
oleberget Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 har ikke i noen neon nå, å begge skjermkort ledningene er koblet til. det er litt synd for fikk 2 nye hdd i går som skulle fylles opp for en kompiss i dag men jeg får jo ikke gjort det heller da
oleberget Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Allt starter: PSU (vifta) CPU (vifta) alle 4 viftene mine 80x80 å skjermkort vifta
XanderX Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 (endret) Det er psu, hadde samme problemet. Fant ut at det var psu fordi den ene neon lyset ble ødelagt og da gikk det fint med å slå den på Hvor stor psu har du? Endret 1. august 2006 av XanderX
oleberget Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 HAr NorthQ Silent 400W men har en Hiper Type-R 580 W PSU løiggendes (det er kompissen min sin) kanskje je skulle prøve med den?
XanderX Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 tror det ja. Da får du utelukket vetfall en ting
oleberget Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Faan da, det funka heller itte nå jo noen som vet noe annet, bør jeg bytte skjermkortet?? jeg har liksom et ganske bra et, GeForce 7800GT ikke noe jeg kaster frivillig liksom
Spartan Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Faan da, det funka heller itte nå jo noen som vet noe annet, bør jeg bytte skjermkortet?? jeg har liksom et ganske bra et, GeForce 7800GT ikke noe jeg kaster frivillig liksom 6598589[/snapback] Ta ut skjermkortet og bruk skjermkontakten på hovedkortet.
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Gjakmarrja Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 (endret) Må jo seff en mod til for å spamme med en kjipa post... Har du 20/24 pin? Alt av strøm til HK er i? Ekstra strøm til skjermkorte? Endret 1. august 2006 av chills
wewwen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 ATX kontakten er en 4 pins kontakt. ser omtrent slik ut "::" . den pleier og stå oppe over sjermkortet.
Beer£and Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 hahahahaha... Må garantert være ATX kontakten gjorde samme feil for 3-4 år siden...
wewwen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Legger med et bilde for sikkerhetsskyld. hahahahaha... Må garantert være ATX kontakten gjorde samme feil for 3-4 år siden... Det er noe vi alle har gjort
XanderX Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Er det ikke slik at hvis du ikke har kobblet til atx kontakten går ikke viften på cpuen?
wewwen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Er det ikke slik at hvis du ikke har kobblet til atx kontakten går ikke viften på cpuen? 6598985[/snapback] Er ikke slik hoss meg, men er sikkert forskjellig.
XanderX Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 når jeg demonterte pc. Så skulle jeg sette den sammen igjen glømte jeg å sette den på, så da jeg så at cpuviften ikke gikk slo jeg av pc, å så at jeg hadde glemt å koble den inn. så koblet jeg den i og volla cpuviften gikk
oleberget Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 jeg har altså koblet allt til, men fikk det til å funke da jeg tok ut ene ram brikka som svidde seg maksimalt siden den ene greia hadde blitt glemt å satt inn da jeg satte in rammen på nytt :S
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Da emnetittelen ikke er endret, stenges tråden.
Anbefalte innlegg