Gå til innhold

Trenger hjelp Fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, det hele bynte med at jeg ryddet PC min rein for ledninger (nesten)

Sjekket allt 3 ganger å allt er satt riktig på plass, så skal jeg koble til neon lyset. ser det blinker litt å tar det fort ut igjen, så kortsklutter datan, å det lukter svidd, lukten gir seg ganske fort, så sikkert bare noe som ble for varmt,

men da datan hadde stått i 2-3 timer uten ledninger i bak, så skulle jeg skru på men ingen skjermbilde kom, jeg restartet 4 ganger for det hjalp meg forige gang dety skjedde, tok ut en ram brikke, det funka forige gang, men ikke nå, siden neon lysene var vidre koblet fra skjermkortet kan det være derfor det ikke funker ??

need help verry quick..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke i noen neon nå, å begge skjermkort ledningene er koblet til.

det er litt synd for fikk 2 nye hdd i går som skulle fylles opp for en kompiss i dag men jeg får jo ikke gjort det heller da :(

Skrevet (endret)

Det er psu, hadde samme problemet. Fant ut at det var psu fordi den ene neon lyset ble ødelagt og da gikk det fint med å slå den på

Hvor stor psu har du?

Endret av XanderX
Skrevet

Faan da, det funka heller itte nå jo :(

noen som vet noe annet, bør jeg bytte skjermkortet??

jeg har liksom et ganske bra et, GeForce 7800GT

ikke noe jeg kaster frivillig liksom

Skrevet
Faan da, det funka heller itte nå jo :(

noen som vet noe annet, bør jeg bytte skjermkortet??

jeg har liksom et ganske bra et, GeForce 7800GT

ikke noe jeg kaster frivillig liksom

6598589[/snapback]

Ta ut skjermkortet og bruk skjermkontakten på hovedkortet.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)

Må jo seff en mod til for å spamme med en kjipa post... :roll:

Har du 20/24 pin?

Alt av strøm til HK er i?

Ekstra strøm til skjermkorte?

Endret av chills
Skrevet

Legger med et bilde for sikkerhetsskyld.

hahahahaha...

Må garantert være ATX kontakten gjorde samme feil for 3-4 år siden...

Det er noe vi alle har gjort :blush:

post-68445-1154469417_thumb.jpg

Skrevet
Er det ikke slik at hvis du ikke har kobblet til atx kontakten går ikke viften på cpuen?

6598985[/snapback]

Er ikke slik hoss meg, men er sikkert forskjellig.

Skrevet

når jeg demonterte pc. Så skulle jeg sette den sammen igjen glømte jeg å sette den på, så da jeg så at cpuviften ikke gikk slo jeg av pc, å så at jeg hadde glemt å koble den inn. så koblet jeg den i og volla cpuviften gikk

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg har altså koblet allt til, men fikk det til å funke da jeg tok ut ene ram brikka som svidde seg maksimalt siden den ene greia hadde blitt glemt å satt inn da jeg satte in rammen på nytt :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...