Brian Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 hallo! Når folk sender setup til meg på Live For Speed, hvor finner jeg disse slik at jeg kan bruke de? Og hvordan sender man setup?
Kimelimm Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) trur du må på Koblings lista, (N) så må du lagre den derfra Endret 4. august 2006 av Kimelimm
Alt-Ctrl Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jepp, du trykker på N tasten til du får opp ei liste over tilkobla folk på serveren nede til høyre. Hvis det er noen som har sendt deg en setup skal det lyse en gul S bak navnet på personen i lista. Trykk på den og skriv inn navn, så skal den ligge i garasjen din ;-)
Brian Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Jepp, du trykker på N tasten til du får opp ei liste over tilkobla folk på serveren nede til høyre. Hvis det er noen som har sendt deg en setup skal det lyse en gul S bak navnet på personen i lista. Trykk på den og skriv inn navn, så skal den ligge i garasjen din ;-) 6612229[/snapback] okay, men hvordan sender jeg setup da? er det i den samme lista det også?
KristianF Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Da trykker du på SS (send setup) som står bak navnet på personen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå