stig inge Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i et nytt horn til min lett... jeg har hørt noen mopeder som har "politi" sirene på moppa......morsomt :!: NOen nettsider som selger? Endret 1. august 2006 av stig inge Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Du kan jo prøve 32-7727 på Clas Ohlson, den lager HØY lyd. Har en slik selv (ikke på MC). Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 har lurt litt på det samme selv, men tror egentlig biltema, clas ohlson, torshov(?) er plassene og lete, har mye rart der :!: Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et nytt horn til min lett... jeg har hørt noen mopeder som har "politi" sirene på moppa......morsomt :!: NOen nettsider som selger? 6597280[/snapback] Du er vel klar over at det ikke er tillatt å montere en slik sirene? Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 1. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et nytt horn til min lett... jeg har hørt noen mopeder som har "politi" sirene på moppa......morsomt :!: NOen nettsider som selger? 6597280[/snapback] Du er vel klar over at det ikke er tillatt å montere en slik sirene? 6598119[/snapback] nab.......kim bryr seg Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Politiet, f.eks. Du kan risikere å få mopeden inndratt. Lenke til kommentar
skruzukitsx Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Politiet, f.eks. Du kan risikere å få mopeden inndratt. 6598680[/snapback] lool.. du trur politiet tar hele mopeden?? jeg ble stoppa fordi jeg kjørte med en sånn i byen... de tok bare tuta.. Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 2. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Politiet, f.eks. Du kan risikere å få mopeden inndratt. 6598680[/snapback] lool.. du trur politiet tar hele mopeden?? jeg ble stoppa fordi jeg kjørte med en sånn i byen... de tok bare tuta.. 6601603[/snapback] Emmmm hvor fikk du tak i den ? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 lool.. du trur politiet tar hele mopeden?? jeg ble stoppa fordi jeg kjørte med en sånn i byen... de tok bare tuta.. 6601603[/snapback] At man kan risikere det betyr ikke at alle kommer til å oppleve det. Det var nettopp en sak i Oslo der de beslagla bilen til en dust som hadde montert blålys. Lenke til kommentar
veos Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Så er det to litt forskjellige ting. Politiet tar kun sirenen/fløyten om du har det montert ulovlig, evetuelt gir de deg bot om du har brukt den unødvendig mye, som for eksempel vekke et nabolag, som kompisen min gjorde! Blålys kan jo medføre fengselsstraff, da du utgir deg for å være politi, noe som igjen er dokumentforfalskning. Endret 8. august 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Hadoken Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Blålys kan jo medføre fengselsstraff, da du utgir deg for å være politi, noe som igjen er dokumentforfalskning. 6638334[/snapback] Dokumentforfalskning er det vel ikke men Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Det har skjedd en gang at en person har stoppet meg med blålys og sirene, og som ikke var politi. Jeg stoppet og han kjøper opp på siden av meg, der sitter det to drittunger og peker og ler. Som den rolige og avbalanserte personen jeg er, så klikker det i hodet mitt. Jeg får tak i dem, og de ler ikke så mye nå. Bilen har det heller ikke så bra. Jeg kan ikke fordra drittunger som tror dem er kule og setter på sirene og blålys. Stopper dere meg en gang, kommer både du og kjøretøyet ditt til å være veldig anderledes. Det er flere som tenker som meg. og vær forsiktig når du bruker det Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Jeg kan ikke fordra drittunger som tror dem er kule og setter på sirene og blålys.Stopper dere meg en gang, kommer både du og kjøretøyet ditt til å være veldig anderledes. Du burde heller skrive ned bilnummeret og ringe politiet, de liker sånt såpass dårlig at de sansynligvis vil gjøre noe. Telefon 02800. Endret 15. august 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 16. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 ok...................dt var ikje detta eg ville vite for dt viste eg.......kor får eg tak i sirene dt va dt eg sporte om Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 Det er svart på i 3. innlegg. Det blir et ganske kjedelig forum å delta i dersom ikke man kan diskutere noe som helst rundt et spørsmål. Ang. beslaglegging av moped tror jeg at jeg tok feil, siden sirene nok går mer på støy enn å gi seg ut for å være politi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå