Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"Politi" sirene til lett mc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan få tak i et nytt horn til min lett... jeg har hørt noen mopeder som har "politi" sirene på moppa......morsomt :!: NOen nettsider som selger?

6597280[/snapback]

Du er vel klar over at det ikke er tillatt å montere en slik sirene?

6598119[/snapback]

 

 

 

 

nab.......kim bryr seg

Lenke til kommentar
lool.. du trur politiet tar hele mopeden?? jeg ble stoppa fordi jeg kjørte med en sånn i byen... de tok bare tuta.. :thumbup:  ;)

6601603[/snapback]

At man kan risikere det betyr ikke at alle kommer til å oppleve det. Det var nettopp en sak i Oslo der de beslagla bilen til en dust som hadde montert blålys.

Lenke til kommentar

Så er det to litt forskjellige ting. Politiet tar kun sirenen/fløyten om du har det montert ulovlig, evetuelt gir de deg bot om du har brukt den unødvendig mye, som for eksempel vekke et nabolag, som kompisen min gjorde! ;)

 

Blålys kan jo medføre fengselsstraff, da du utgir deg for å være politi, noe som igjen er dokumentforfalskning.

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Det har skjedd en gang at en person har stoppet meg med blålys og sirene, og som ikke var politi.

 

Jeg stoppet og han kjøper opp på siden av meg, der sitter det to drittunger og peker og ler. Som den rolige og avbalanserte personen jeg er, så klikker det i hodet mitt. Jeg får tak i dem, og de ler ikke så mye nå. Bilen har det heller ikke så bra.

 

Jeg kan ikke fordra drittunger som tror dem er kule og setter på sirene og blålys.

Stopper dere meg en gang, kommer både du og kjøretøyet ditt til å være veldig anderledes.

 

Det er flere som tenker som meg. og vær forsiktig når du bruker det :mad::mad:

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fordra drittunger som tror dem er kule og setter på sirene og blålys.

Stopper dere meg en gang, kommer både du og kjøretøyet ditt til å være veldig anderledes.

Du burde heller skrive ned bilnummeret og ringe politiet, de liker sånt såpass dårlig at de sansynligvis vil gjøre noe. Telefon 02800.

Endret av HeltNils
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...