Jump to content
Sign in to follow this  
saphiens

Mistet Windows cd'en, mulig å få tak i ny lovlig?

Recommended Posts

Hei.

Søsteren min sin laptop trenger sårt formatering, men hun har rotet bort Windows cd'en...

Er det mulig å få tak i ny på noe vis å kjøre den på produktnøkkelen som er klistret under laptop? Og vil det da være lovlig med tanke på oppdateringer?

På forhånd takk,

saphiens

Søsteren  min sin laptop trenger sårt formatering, men hun har rotet bort Windows cd'en...

Er det mulig å få tak i ny på noe vis å kjøre den på produktnøkkelen som er klistret under laptop? Og vil det da være lovlig med tanke på oppdateringer?

6597055[/snapback]

AFAIK: Lisensen er på produktet, ikke mediet, og så lenge du får tak i et medium som godtar nøkkelen kan jeg ikke se at det er noe galt i dette.

Definer lovlig?

Hvis du skulle benytte ulovlig måter på å anskaffe den blir jo det "lovlig" i og med du har en lisens nøkkel.

Det er vel slik MS går i mot piratkopiering, du får kjøpe en KEY til versjon du allerede har installert du får ikke en cd tilsendt.

Moderatorer: NEI JEG OPPFORDRER IKKE TIL WAREZ, DETTE GÅR KLAR §8.

REAKSJON VIL AUTOMATISK FØRE TIL KLAGE SENDT FORUMETSTYRET.

Jeg har nemmelig blitt "voldtatt" av feiltolking og dårlig moderering på dette området, så er klar i min sak.

Vil du som moderator reagere på dette så -"Get ready too meet you´re maker". ;)

Jobber selv i en databutikk, så lenge kunden har egen gyldig nøkkel så gir vi dem en kopi av win xp, de bruker jo bare sin egen nøkkel som de har betalt for

Jobber selv i en databutikk, så lenge kunden har egen gyldig nøkkel så gir vi dem en kopi av win xp, de bruker jo bare sin egen nøkkel som de har betalt for

6601788[/snapback]

Flott...sender du meg en da? :p

Flott...sender du meg en da? :p

6602034[/snapback]

Sende en til deg? er vel like lett å hente ned ett image fra nettet, funker like bra det