genetex Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja, som topic sier, hva synest du? Jeg mener det er jo helt klart at de der ekkle alliance folka er de onde som prøver drepe uskyldige tauren og orcs!! Hva mener du?
nazrm Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har en ting å si: Undead Rogues. "I WANNA BE THE BAD GUY!!2oneoene"
kalken Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har en ting å si: Undead Rogues. "I WANNA BE THE BAD GUY!!2oneoene" 6592751[/snapback] o.O jeg er nelf å vil redde verden som legolas... er dritt lei av folk som kaller seg det
Dxbb Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 uskyldige tauren og orcs!! 6592739[/snapback] Noe nytt som har komt i det siste?
chokke Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 vil si at alle er gode og onde på hver sin måte. Night elfs er jo snille, men de har også skapt mest faenskap i azeroth. Bare se på war of the ancient...
kalken Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 horde er snille some faern... nei, men er vel alliance det da som skal være snille, men som isteden er helt på tryne. min oppfatning av terenas alliance i hvertfall.
Lightningwolf Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er BAD undead warlock. Du får ikke mer ondskap inne en skapning. Selv mener jeg alliansen er onde, ingen fra horde siden har vel gjort noe galt?
Pug Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Verken alliance eller horde er badguys ;o Les litt om WarCraft-universet, eller evt. spill litt WC1/2/3, da finner du ut at det finnes bad guys på begge sidene, og også "good guys".
Lightningwolf Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Var det ikke en human som drepte human king som var faren hans. også ble han lich king. Gjorde nelf dama om til en banhci hun ble fri og dannet forsaken som nå kalles undead? Hva galt har de gjort.
Carl M Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har nettopp spilt igjennom hele wc3 RoC og TFT, må innrømme at jeg har fått litt sympati for dem aller fleste, selv orcs og forsaken(hadde glemt hele dealen med disse ). Synd at vi ikke kan være venner da, hvem skal vi ellers krige mot?
akarno Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 De kunne fint vert venner, bare idiotskap de grunnene de kriger over, spør du meg. Begge sider har dårlige sider ved seg, ingen er ondere enn de andre, men alle leggolazz01234 folkene vil alltid mene at undeads er slemme og farlige, mens night elves er snille
QBab Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 (endret) Er vel alliance som er det goodguys da. Har fått oppfatningen av at alliance har denne moralen: "Help us defend our selves against the cruel horde" Mens horde liker det mere slik: "Help us wack the alliance" Eg stemmer Horde ned med alliance! Edit: post 250 Endret 1. august 2006 av QBab
different Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Er vel alliance som er det goodguys da. Har fått oppfatningen av at alliance har denne moralen: "Help us defend our selves against the cruel horde" Mens horde liker det mere slik: "Help us wack the alliance" Eg stemmer Horde ned med alliance! Edit: post 250 6593550[/snapback] Egentlig er det omvendt, men ok
Mr-CEO Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det er altid de på den andre siden som er bad guys
Cannabiskopen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Synd at vi ikke kan være venner da, hvem skal vi ellers krige mot? 6593359[/snapback] The Burning Crusade.
Datasmurf Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Alliance, siden de har Humans og vi vet jo alle at mennesker er de verste og mest korrupte, ondskapsfulle levende organismer på jord
MadsFN Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Alliance, siden de har Humans og vi vet jo alle at mennesker er de verste og mest korrupte, ondskapsfulle levende organismer på jord 6593772[/snapback] hehe godt poeng men tror nok en undead er ondere enn en Human
QBab Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Er vel alliance som er det goodguys da. Har fått oppfatningen av at alliance har denne moralen: "Help us defend our selves against the cruel horde" Mens horde liker det mere slik: "Help us wack the alliance" Eg stemmer Horde ned med alliance! Edit: post 250 6593550[/snapback] Egentlig er det omvendt, men ok 6593566[/snapback] Serriøst? Har ikke spilt wow så mye da,men hadde en trail account. Jeg fikk iallefall oppfatningen av at det var alliance som ville ha beskyttelse for horde som var den mer aggresive parten.
random_wannabe Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Badguy Meter: Human: Medium Gnome: Not Bad Dwarf: Not Bad Night Elf: Medium The Forsaken: Not Bad Orcs: Not Bad Taurens: Not Bad Trolls: Critical
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå