akarno Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Er nå ferdig å lese 3 boken i warcraft lore, The Last Guardian. Medivh dør med Sargeras i Medivh's kropp, men hva skjer så med Sargeras? Handlingen rundt Medivh's liv var før warcraft 3 historien, ikke sant? Medivh/Sargeras åpner Dark Portal, så orcs kan komme igjennom, men hvorfor skal den nå åpnes igjen etter Khadgar stengte den (?) Hva er formålet? Jeg er ikke helt oppdatert på WC3 expantion, så mulig det ligger noen svar der?, men jeg kommer ikke til å spille gjennom den. Vet ikke mange detaljer om Warcraft 1+2 historien heller. Det virker bare litt ulogisk at Dark Portal skal åpnes. Er det for å kjempe mot BC? Da kunne de vel heller begynt i Northrend? Litt forvirret ^^ Endret 31. juli 2006 av Akarno
John Keats Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tja Dark Portal ble vel åpnet av Illidan når han skulle flykte fra Kil'Jaeden inn til Outlands.
Stolt Jensenberg Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 fordi eller så kommer de ikke videre emd historien
akarno Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 fordi eller så kommer de ikke videre emd historien 6592341[/snapback] De har jo Northrend
Stolt Jensenberg Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 (endret) fordi eller så kommer de ikke videre emd historien 6592341[/snapback] De har jo Northrend 6592391[/snapback] for lite sted og for lite mystisk... eneste måten de kan implimentere alle de nye kule tingene er ved å introdusere outland... ingen grund til flying mounts i northrend Endret 31. juli 2006 av Stolt Jensenberg
akarno Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 fordi eller så kommer de ikke videre emd historien 6592341[/snapback] De har jo Northrend 6592391[/snapback] for lite sted og for lite mystisk... eneste måten de kan implimentere alle de nye kule tingene er ved å introdusere outland... ingen grund til flying mounts i northrend 6592408[/snapback] Jaaa , men det må vel være noe *mer* enn det, ofisiellt liksom..
Lightningwolf Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Sorry for OT men. Hvor får du kjøpt bøker om Warcraft loren? Endret 31. juli 2006 av Lightningwolf
Stolt Jensenberg Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 (endret) må det? why? :!: det burde men ingen som sier til blizzard "dere må lage en bra historie" ingen som slutter med spillet fordi "historien de utviklet var ikke kul nok" Edit: outland er der jeg kjøpte de i allefall Endret 31. juli 2006 av Stolt Jensenberg
akarno Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Jeg tror de VIL ha en god historie for å engasjere folk, og når de faktisk har skrevet 6 bøker og holder på med den 7 tyder det på at de er seriøse om det... Bøker får du enten kjøpt i Blizzard store eller på butikken Outland, mulig det er flere steder, men ikke så jeg vet om.
Lightningwolf Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg tror de VIL ha en god historie for å engasjere folk, og når de faktisk har skrevet 6 bøker og holder på med den 7 tyder det på at de er seriøse om det... Bøker får du enten kjøpt i Blizzard store eller på butikken Outland, mulig det er flere steder, men ikke så jeg vet om. 6592568[/snapback] Hvor er så disse butikkene? Har de et nettsted?
Stolt Jensenberg Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg tror de VIL ha en god historie for å engasjere folk, og når de faktisk har skrevet 6 bøker og holder på med den 7 tyder det på at de er seriøse om det... Bøker får du enten kjøpt i Blizzard store eller på butikken Outland, mulig det er flere steder, men ikke så jeg vet om. 6592568[/snapback] Hvor er så disse butikkene? Har de et nettsted? 6592584[/snapback] Se her du og til akarno, det kan hende de vil ha en god historie men da forteller de den ikke før de åpnerporten, før det har skjedd er det liksom ingenting å fortelle for det har ikke skjedd ennå Endret 31. juli 2006 av Stolt Jensenberg
Lightningwolf Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Den siden virket ikke Stolt Jensenberg. Har du en annen?
AvIOn Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Noen som vet rekkefølgen på disse bøkene om historien i/bak warcraft? Og hvor mange bøker ? Prøvde å google det, men var jo bare rot :S Hvor mange bøker er det ? Vil lese dem alle sammen
chokke Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg tror de VIL ha en god historie for å engasjere folk, og når de faktisk har skrevet 6 bøker og holder på med den 7 tyder det på at de er seriøse om det... Bøker får du enten kjøpt i Blizzard store eller på butikken Outland, mulig det er flere steder, men ikke så jeg vet om. 6592568[/snapback] Hvor er så disse butikkene? Har de et nettsted? 6592584[/snapback] outland.no Har selv hele War of the ancient serien, brukte en måned å lese alle 3 . venter på at de 4 neste skal komme i posten
akarno Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 (endret) Ikke skyt meg om jeg tar feil: 1. Day of the dragon 2. Lord of the clans 3. The last guardian 4. War of the ancients p.1 5. War of the ancients p.2 6 War of the ancients p.3 http://wow-europe.com/en/info/story/index.html#history Blizz store.. Det kommer også en ny bok til slutten av året, kan ikke huske navnet, men den er skrevet av Christie Golden, som har skrevet bok 2, om ikke jeg har helt feil Endret 1. august 2006 av Akarno
random_wannabe Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sorry for OT men. Hvor får du kjøpt bøker om Warcraft loren? 6592547[/snapback] Du får faktisk kjøpt Warcraft Lore på/i Outland
elf_man Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg tenkte jeg skulle svare, men dette er den ørtende posten om WoW-lore på forumet. Jeg har allerede skrevet en ganske grundig gjennomgang av lore + rekkefølge på bøker i andre tråder. Folk er altfor late, gidder ikke søke på forumet :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå