Empire of the Sub 0 Report post Posted July 31, 2006 Hei! Jeg har nettopp recordet pc'n mens jeg har sett på en end-tekst i en film, fordi det var mange bra låter der. Det jeg trenger er ett program som gjør at jeg kan fjerne bilde og kun bruke lyden -> til en .wav eller .mp3 fil. Takker Quote Share this post Link to post
Propofol 4 Report post Posted July 31, 2006 Hei!Jeg har nettopp recordet pc'n mens jeg har sett på en end-tekst i en film, fordi det var mange bra låter der. Det jeg trenger er ett program som gjør at jeg kan fjerne bilde og kun bruke lyden -> til en .wav eller .mp3 fil. Takker 6590522[/snapback] Adobe Permiere 1.5 Pro gjør susen for meg ihvertfall. Hvilken sang var det? Quote Share this post Link to post
Empire of the Sub 0 Report post Posted July 31, 2006 Dre Dog - You got talent. Fra slutten av denne: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...7&q=Unbreakable Men jeg fant et program nå, bare søkte på Video to audio converter Har premiere, men siden jeg har formatert må jeg re-installere det. Quote Share this post Link to post