Gå til innhold

Gjennomsnittlig pakketid hos komplett?


Gjest Slettet+127836

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+127836

Hei alle sammen!

 

Vil først presisere at dette ikke er en klagetråd!! Jeg bare lurer hva folk i gjennomsnitt opplever i pakketid(altså tiden før utskiping.) Har selv bestilt meg no oppgraderinger nå.(lørdag kl 16:00). Antar den bør være ute av huset dems i dag, men skal ikke være for sikker. Hva kan jeg forvente? Anyone :)

 

Den står forøvrig fortsatt som ÅPEN

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

jeg er stadig inne på komplett sin, der står det fortsatt åpen. ikke snakk om å sende den til plukk engang. hadde heller ikke forventet at noe skulle skje før i dag. men men.. den som lever får se.

Lenke til kommentar
:cry: jeg kortslutta pcen min på fredag og bestilte ny asap. batalte med kort på forhånd. orderen står som åpen enda. hadde jeg visst det ville ta så lang tid så hadde jeg bestilt ett annet sted, men tar jo noen dager å få tilbakebetalt pengene så da kan jeg bare vente. Er ikke så billig å surfe med mobilen. opera på mobil hjelper litt da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Så vi er flere i samme båt`? tsk tsk. Overhodet ikke bra. Har og bestilt(og sikkert blitt trukket) med kort(VISA)

 

Forholdsvis frustrerende dette her altså. jeg ringer komplett. :)

 

komplett var stengt. :dontgetit::dontgetit:

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836
(og sikkert blitt trukket) med kort(VISA)

 

6590670[/snapback]

Feil, beløpet er reservert fra konto men ikke trukket.

6590678[/snapback]

 

Billig poeng til deg. men hvis du ikke har noe annet å komme med kan du vel ta slikt i kverulanthjørnet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

har sendt mail selv. foreløbig ligner ikke dette grisen. men alle kan jo være uheldige. venter på svar jeg. :)

 

Hei

 

Takk for tilbakemeldingen. Grunnen til at det tar litt tid er at det ligger mange orderer og venter på mandag, denne vil gå ut fra oss imorgen, bare å beklage at det tar noe lang tid.

 

Mvh TN

Komplett.no - Salg. tlf: 33 47 14 00,

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Må folk huske på at det er ferie tid oxo da....folk har en lei tendens på dette forumet og klage hvis det går 2-3 dager. Hvis du vil ha det med en gang så går man i en butikk å handler! Når man i tillegg bestiller i helga hvor det mye mindre folk på jobb så må man regne med sånt. tolmodighet vettu! :tease:

Jeg handler en del hos komplett og siden jeg bor like ved så bruker jeg "postboksen" som står på utsiden...og bestiller jeg før 10...så er den klar nesten med en gang. Synes det går fort jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Bra det er forskjellige erfaringer da! For det er jo tydeligvis noe forskjellig, for ikke å si lotterimessig over hvem som får hva :) Jeg personlig har fått svar på detj eg lurte på, det var ikke unormalt tregt, så for min del kan denne stenges.

Lenke til kommentar

Forsendelsestid fra komplett har vært utrolig variabel for meg. Alt fra en dag til over en uke på plukkliste (dvs at alle varer var på lager da jeg bestilte).

 

Derfor bestiller jeg aldri noe derfra som jeg trenger fort. Andre nettbutikker har vært mye mer stabile når det gjelder forsendelsestider (netshop, ps etc).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt en god del bestillinger hos komplett de siste årene og alle har blitt sendt samme dag

som bestilling eller neste dag dersom jeg har gjort bestillingene om kvelden.

 

Men... nå har jeg akkurat måttet kanselleren en ordre hos komplett...

 

Bestilte et par minnekort til kamera og PSP onsdag kveld og hvis alt hadde gått som

"normalt" hadde jeg da hatt disse hos meg på lørdag slik at jeg kunne tatt de med meg på ferie.

 

Men det går tydeligvis tregt hos komplett for tiden. Ordren sto åpen i over et døgn

og dersom komplett hadde sendt varene fredag ville jeg ikke fått varene til jeg reiser.

 

Så da ble det avbestilling..... så får jeg heller handle et sted underveis på reisen.

 

Trist...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...