Gå til innhold

Kjøpt meg nye spill :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å kommigjenna folkens. Pirates of The Carribean var jo dødskult! Jeg kan da umulig være den enste som likte det spillet.

6591999[/snapback]

jeg likte også :thumbup:

6597281[/snapback]

Und ich!

Var jo ikke Sea Dogs 2 dessverre, men moro allikevel.

Skrevet

Har et problem med Baldurs Gate. Når jeg prøver å innstalere det kommer det opp en feilmelding om at jeg må ha engelsk oprativsystem. Har desverre norsk windows :(

Noe jeg kan gjøre for å fikse det? (utenom å kjøpe nytt oprativsystem - noe som er veldig uaktuelt) :D

Skrevet

Gikk akkuratt til innkjøp av Icewind dale 1 + tillegspakka og Icewind dale2 for 119 kr på cdon. Hvor mange timer spillinga har jeg foran meg?

Skrevet

Tror også jeg kommer til å kjøpe den pakken :) Spillet ser fett ut, og jeg er en stor fan av de som lagde Baldurs Gate!

Skrevet (endret)

Noen som kan svare fort på dette:

Har et problem med Baldurs Gate. Når jeg prøver å innstalere det kommer det opp en feilmelding om at jeg må ha engelsk oprativsystem. Har desverre norsk windows

Noe jeg kan gjøre for å fikse det? (utenom å kjøpe nytt oprativsystem - noe som er veldig uaktuelt)

:)

Endret av ZayCon
Skrevet
Noen som kan svare fort på dette:

Har et problem med Baldurs Gate. Når jeg prøver å innstalere det kommer det opp en feilmelding om at jeg må ha engelsk oprativsystem. Har desverre norsk windows

Noe jeg kan gjøre for å fikse det? (utenom å kjøpe nytt oprativsystem - noe som er veldig uaktuelt)

:)

6615246[/snapback]

Fant dette i den offisielle FAQ'en. Du får prøve noen av tipsene der, og se om det hjelper.

Skrevet (endret)

Takk AnR :) Skal se om det funker!

Funker fortsatt ikke :(

Flere forslag? =D

Endret av ZayCon
Skrevet
Skal du ha everquest 1 og alle extrapakker ? Haha, det koster deg sikert 1500.

De spillene får du kjøpt hos Sony Online Entertainment sine sider.

6590337[/snapback]

Tror det finnes en "titanium pack" som inneholder alle ekspansjonene for en rimelig penge. God ide, hvis du synes EQ er morsomt men ikke vil kjøpe alle ekspansjonene separat.

Skrevet
Er det bare Baldur's Gate, eller er det også med expansion?

Er bare Baldurs Gate som er problemet :) Får startet innstalasjonen til expansionen, men får ikke innstalert det (logisk nok) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...