Jump to content
Sign in to follow this  
Moff

Helmsdeep og minas tirith baner - I skirimish

Recommended Posts

The Battle for middle earth

Hvordan kan jeg spille baner som helmsdeep, minas tirith og the black gate i skirimish mode ? Jeg hvet at det funker !

det er til 1eren. jeg har spillt gjennom de ondes campaign men mapsa er fremdeles ikke i lista til mapsa i skirimish........... .. .. ...

Kanskje du må spille gjennom de godes campain også?

Alle de banene er multiplayer baner på 2ert. Har du prøvd det?

Hvis ikke, så anbefaler jeg det veldig sterkt.

takk takk :) har ikke prøvd 2eren laster ned en demo nå ( 1,4 g :dontgetit: )

skal rønne de godes campaign også da ^^ (selvfølgelig ) er ved hutula nå :) mangler et poeng fra balroggen :dribble:

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)