Gå til innhold

Tre amatørbilder fra fjelltur


xD^^

Anbefalte innlegg

Heisann!

Forrige uke var jeg i Jotunheimen.

Vi gikk i fjellet, fiska og koset oss, og jeg tok selvfølgelig noe bilder.

 

Bildene er mine første bilder tatt med digital speilrefleks, og de er tatt med Nikon D70.

Håper på kontruktiv kritikk, og kanskje litt ros?

 

- Må bare legge til at jeg faktisk har besteget fjellet i bilde tre. :wee:

 

 

polardog_small.jpg

 

bluemountains_small.jpg

 

kyrkja_small.jpg

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine bilder!

Kanskje litt overprosseserte, men fine.

Bilde nummer en har en litt utbrent flekk i panna på hunden som blir veldig synlig med så kraftige kurver\nivåer som du har valgt.

Nummer to minner meg om å sitte på widerøfly mellom bodø og mo i rana, i sikksakk lavt over fjellene. Jeg ville kuttet en del i bunnen av dette.

 

Alt i alt, fine bilder, stå på!

Lenke til kommentar

Fine bilder! Liker himmelfargene. Synes kanskje det virker som om du har skrudd kontrasten noe for mye opp? Enkelte deler av bildene er veldig mørke og andre er veldig utbrente. Begge deler kan være superfint, men synes ikke helt det gjorde motivene rettferd her.

 

Bilde nummer en er en for tett crop for meg, men det tror jeg er mest en smakssak og ikke en svakhet i bildet i seg selv. :)

Lenke til kommentar

Bilde nummer to kunne vært veldig pent hvis du hadde gjort fjellene litt lysere. Syns det var litt vel mørkt fra fjellene og nedover.

 

Bilde nummer tre hadde jeg sansen for, veldig fine farger.

 

Bilde nummer en ble fint, men ikke det beste jeg hadde sett. Foresten hvilken polarhund er det. (Huskey, eller er jeg helt på villspor?)

 

Nummer to minner meg om å sitte på widerøfly mellom bodø og mo i rana

6586024[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre selv! :)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Bilde nummer en ble fint, men ikke det beste jeg hadde sett. Foresten hvilken polarhund er det. (Huskey, eller er jeg helt på villspor?)

6587072[/snapback]

Det vet jeg dessverre ikke, men det er iallefall en polarhund!

Nummer to minner meg om å sitte på widerøfly mellom bodø og mo i rana

6586024[/snapback]

Kan godt hende det minner om det, men dette er i Jotunheimen. :)

Lenke til kommentar

Hunde bildet føltes varmt og avslappende. Eneste den ene flekken i pannen som ble veldig lys. Men fint bilde.

 

Første fjellbildet ble også veldig bra, gjort seg fortjent til fremkalling og ramme i min bok. Sikkert mange som kunne tenkt seg å henge noe sånt på veggen. Vedlig bra. Noen har sagt det ble noe mørkt i bunnen, men jeg liker det, da det ikke er uklart, bare mørkt. Og tror at det ikke ville vært så rart om man fikk det blåst opp i stor størelse, men bare gitt litt ekstra dybde til bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...