Gå til innhold

Samsonite koffert - Glemt koden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant koden etter 650 forsøk ;)

 

Tok meg en drøy halvtime :)

6586554[/snapback]

 

Hva var koden da?

6634994[/snapback]

 

Håper det var ironi.... :roll:

6635960[/snapback]

 

Vi sier det :innocent:

6638956[/snapback]

 

hehehehehe :D

Regner med at du har hatt en hard dag på jobb så jeg tilgir deg ;)

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Vet ikke om dette funker på Samsonite kofferter, men på noen kofferter funker denne metoden:

 

Ha et godt lys over tallhjulene. Dytt tallhjulene litt til siden så du ser en slags tapp. Denne tappen (i mangel av et bedre ord) er vanligvis hel, men når hjulet er i en slik posisjon at den ligger motsatt vei av hva det riktige tallet er, så ser en to bolter/tapper i stedet for ett. Så hvis du for eksempel på en 2-er ser en forandring nedi låsen, så vet du at 7 er det riktige tallet. Gjenta følgelig metoden med de andre tallene.

 

Er veldig vanskelig å forklare en slik metode med tekst, det hadde vært mye lettere å vise. Er ikke alltid dette funker heller, men når jeg har prøvd det selv, så pleier jeg å få det til. Lærte for øvrig dette trikset av onkelen min som er toller, og dermed vant til å måtte åpne kofferter smile.gif

Ja,ja. Så enekelt er det. Denne framgangsmåten funka den! Men i mitt tilfelle brukte jeg koden som kom fram da forandringen på hjulet inne i låsen - må ha godt lys og godt syn - viste seg. Lære meg at for de "profesjonelle# er det en enkel sak å åpne en slik lås. Så ikke legg kamera, pc el i en koffert du sjekker inn når du er ute og reiser!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...