asad Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Det du kan gjøre er å starte en ny char, og kjøre en helt annen måte å spille på!Hvis du gidder da:D 6592958[/snapback] Nah, det får vente til en annen gang. har en del andre ting å gjøre enn å spille for tiden Men er ganske hypp på å spille som en mage. mange fete spells ser det ut som. 6593061[/snapback] Hvis du ikke har spilt som Mage har du gått glipp av veldig mye. Jeg anbefaler Bretons ettersom at de har 50+ Magicka fra starten, og Mage Birthsign så har du 100+ Magicka, funker bra det 6594586[/snapback] Spilte som en snikmorder i begynnelsen, så gikk jeg over til heavy armor. På hvilken måte har jeg gått slipp av ting mener du?Frister innmari å prøve en mage nå.
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Spilte som en snikmorder i begynnelsen, så gikk jeg over til heavy armor. På hvilken måte har jeg gått slipp av ting mener du?Frister innmari å prøve en mage nå. 6594687[/snapback] Med høye mage lvler blir alt mye enklere, unlock spells, feather spells (beste spellen noensinne), fete destruction spells (ingenting er som å sende en flammekule med 110 damage på en imp og se jævelen fly), Conjuration av Daedroth hjelper som bare det og Illusion har mange gode spells som Light og Invisibility. Magic er rett og slett gøy, og veldig hjelpsomt.
oddis89 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 (endret) begynte som snikmorder jeg også men så gikk det sakte men sikkert over til heavy armor og longswords. og nå har jeg begynt med maces og sånn. har 119 mana i magi da hehe 2 ildkuler med 20dmg så har jeg ikke mer mana men min neste character blir nok en mage. men er det like greit å ta alt når man er mage eller er det en fordel med light armor og blade elns. Endret 1. august 2006 av oddis89
Campin Carl Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 (endret) hvis du tar alt kan du jo enchante robes med shield og da får du jo en veldig sterk rustning som er umulig og ødelegge eller så kan du ha blade og light armor også slik du blir litt warrior slik at hvis du er tom for mana kan bare dra fram kniven Endret 1. august 2006 av Campin carl
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 begynte som snikmorder jeg også men så gikk det sakte men sikkert over til heavy armor og longswords. og nå har jeg begynt med maces og sånn. har 119 mana i magi da hehe 2 ildkuler med 20dmg så har jeg ikke mer mana men min neste character blir nok en mage. men er det like greit å ta alt når man er mage eller er det en fordel med light armor og blade elns. 6595635[/snapback] Hehe, starta en Breton Mage her i går og har 250 Magicka på level 4. Har Custom Class med både Blade og Destructrion i tilfelle det skulle gå tomt.
Rescue me Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Når du har gjort det,så legger du dem alle i en diger haug.. prøv å klatre litt. Legg ut video av det så er du en skikkelig kosedonut. 6586907[/snapback] da bör man ihvertfall laste ned moden så det blir lettere å flytte på folk
Rescue me Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Er det mange sidequests forresten? 6585518[/snapback] du finner masse side quests i byene. bare gå rundt å snakk med folk. det er ca 10 side quests i hver by
Beld Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Hvor mange quests er det egentlig til sammen. Tror jeg har klart ca. 150. Er det flere?
Arang Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 (endret) 1. Skaff deg 8 flasker Skooma*. 2. Gå ut på en lang vei. 3. Drikk først fire, vent en liten stund UTEN Å RØRE DEG, drikk så fire til. 4. Løp rett fram. * Hvordan finne Skooma (liten spoiler) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skooma kan kjøpes av Shady Sam utenfor Imperial City eller av en fyr inne i et smug i Bravil etter 2 AM. EDIT: Last eventuelt ned Potion Unlimiter og juks deg til så mange du vil. Merk at dette gjerne krasjer spillet ditt med mindre datamaskinen din er et udyr av en annen verden. http://www.tessource.net/files/file.php?id=1948 Endret 10. august 2006 av Arang
mr. Bjerre Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg har gjort 169 quests. Tror det er tomt snart.
Lakus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Finn deg en Nirnroot og gjør Seeking Yor Roots, hvis du ikke har begynt eller gjort den så... ser vi deg om 3 dager. 6585737[/snapback] Jeg brukte nå ca 10 min på den questen
Stonemeister Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Finn deg en Nirnroot og gjør Seeking Yor Roots, hvis du ikke har begynt eller gjort den så... ser vi deg om 3 dager. 6585737[/snapback] Jeg brukte nå ca 10 min på den questen 6665735[/snapback] Du fant 100 Nirnroots på 10 minutter?
Lakus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Finn deg en Nirnroot og gjør Seeking Yor Roots, hvis du ikke har begynt eller gjort den så... ser vi deg om 3 dager. 6585737[/snapback] Jeg brukte nå ca 10 min på den questen 6665735[/snapback] Du fant 100 Nirnroots på 10 minutter? 6665796[/snapback] kanksje ikke 10 minutter akkuratt men det gikk unna på under en og en halv time! De står jo der som noen store klupete stubber jo ikke vanskelig og få øye på
Stonemeister Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 kanksje ikke 10 minutter akkuratt men det gikk unna på under en og en halv time! De står jo der som noen store klupete stubber jo ikke vanskelig og få øye på 6666641[/snapback] Mjaa, kunne nok gjort den rimelig kjapt om jeg starta i Leyawiin og gikk rundt havet og oppover. Men jeg gjorde litt og litt, fordi en tur gjennom skog og mark uten noen form for slossing bortsett fra noen krabber er ikke akkurat kvalitetstid.
oddis89 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 noen levler til så møtter du bjørn og troll. ta med deg en rusty iron dagger og ikke noe armor da blir det nok fort mer spennende
Jokko88 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 (endret) Ta å spille Oblivion pånytt når modden O.O.O 1.3 kommer, veldig mange aspekter av spillet blir forandret! Endret 18. august 2006 av Jokko88
asad Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Ta å spille Oblivion pånytt når modden O.O.O 1.3 kommer, veldig mange aspekter av spillet blir forandret! 6700299[/snapback] Tenkte litt på det der ja.
oddis89 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 men å runde oblivion er jo egentlig umulig. første gangen jeg lagde ny char så brant harddisken min etter 40 timer. kjøpte meg en ny disk og da fikk jeg spilt 70timer også var torden været ute og svidde av HK ram og skjermkort. lurer på hva som skjer nå neste gang jeg... forhåpentligvis mistet jeg ikke Hdd med save på for haddde netopp tatt alle guilds og hele mainquest har ike fått testet armoren man får for main quest en gang.
asad Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 men å runde oblivion er jo egentlig umulig. første gangen jeg lagde ny char så brant harddisken min etter 40 timer. kjøpte meg en ny disk og da fikk jeg spilt 70timer også var torden været ute og svidde av HK ram og skjermkort. lurer på hva som skjer nå neste gang jeg... forhåpentligvis mistet jeg ikke Hdd med save på for haddde netopp tatt alle guilds og hele mainquest har ike fått testet armoren man får for main quest en gang. 6703943[/snapback] :!: Herregud så uflaks.
Lakus Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 men å runde oblivion er jo egentlig umulig. første gangen jeg lagde ny char så brant harddisken min etter 40 timer. kjøpte meg en ny disk og da fikk jeg spilt 70timer også var torden været ute og svidde av HK ram og skjermkort. lurer på hva som skjer nå neste gang jeg... forhåpentligvis mistet jeg ikke Hdd med save på for haddde netopp tatt alle guilds og hele mainquest har ike fått testet armoren man får for main quest en gang. 6703943[/snapback] :!: Herregud så uflaks. 6704056[/snapback] the elder curse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå