Robert. Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Heisann. Jeg har snart spilt wow i en måned, første måneden min. Den største karaktern min er lvl 15 (Er det dårlig på en måned) Når jeg vandrer rundt i Stormwind eller Ironforge ser jeg mange lvl 60 spillere med masse kule utsyr og da tenker jeg på tenk som jeg kunne blitt sånn en gang. Så starter jeg en ny karakter spiller litt kanskje til lvl 8 - 9 så blir det kjedelig og jeg ser noen nye ting lager ny karakter pang lvl 8 til 9 så ny igjen. Har gjort det så mange ganger. Kanskje dere kan gi meg litt tips: Alliance eller horde som er best (Si din mening hva som er best) Hvilket rase er best? Beste class? Bedre bruk av Talentpoeng. Jeg har bestemt at hvis noen skriver svarene jeg trenger vil antalig slå meg i ro på kraktern tusen takk for alle svar! Endret 30. juli 2006 av One
MadsFN Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Horde er utrolig mye bedre enn ally uten tvil, det jeg personlig syns er gøy er Undead Mage eller Troll Hunter så jeg ville gått for en av dem. ja høyeste char lvl 15 etter 1 måned, kom til 40 jeg så jeg ville stoppet og lage nye HELE tiden, hvis du begynner å spille på Silvermoon (ikke PvP) kan jeg hjelpe deg med litt a hvert... (jeg heter Mipax)
AndyG Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Tjah mye individuelt her. Erfaringsmessig er det mindre useriøse folk på Horde-siden (påstår ikke at dette er standarden, er bare slik jeg har oppfattet det der jeg har spilt/spiller). Jeg foretrekker iallefall Horde. Når expansion kommer har det ingenting å si for valget mellom Shaman og Paladin, siden begge sider kan ha begge klassene da. Hvilken rase er best? Tjah, prøv å les litt om rase-spesifikke abilities. F.eks. har Tauren litt mer liv, mens Human får mer reputation. Enkelte av disse abilities gjør seg godt med enkelte klasser. F.eks. er det orc/troll (husker ikke hvilken) som har en liten bonus til pets, så dette egner seg for en hunter. Beste klasse er det enda vanskeligere å svare på. Du har de rendyrka klassene, og du har såkalte hybridklasser. Enkelt kan man f.eks. si at en Mage gir store mengder skade, men tåler fort lite (Mange liker å kalle mage for en glasskanon) og kan ikke heale. En shaman f.eks. kan gjøre litt av alt, men det er alltid noen som er bedre til hver enkelt ting. F.eks. gir mage mer skade enn en shaman, og en priest healer bedre, men bare shaman kan gjøre begge delene (satt på spissen). Talentpoengene er det heller ingen god fasit på. Ta en kikk på forums.wow-europe.com og forums.worldofwarcraft.com. Gå inn på klasse-spesifikke forum. Der er det ofte tråder som inneholder anbefalt bruk av talentpoeng ut ifra spillestil osv. Eksempelvis vil en shaman ha forskjellig fokus på bruk av talentpoeng dersom han vil spesialisere seg på skade, fremfor å heale. Et tips jeg kan gi deg er å se på forskjellige pvp-filmer. De gir ikke noe fullverdig bilde av en klasse, og ikke la deg lure av sinnsyke tall og utstyr, da det ofte kun er et fåtall spillere som oppnår dette, men det gir deg et inntrykk av hvordan de forskjelllige klassene er å spille med. Jeg anbefaler deg å prøve å finne ut hvordan klassen er å spille med etter du har nådd level 60, iallefall hvis du ønsker å finne deg en klasse å spille med lenge. Kjedelig når man endelig har nådd 60, så er det ikke så moro å spille lenger.
neoman Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 skjønner problemet .. lager liksom 10 chars spiller alle til 10 sletter de. lager 10 nye fortsetter og fortsetter kan bare ikke få sagt hvor mye du minner meg om meg selv som nybegynner.. men og komme til lvl 60 tar ekstrem lang tid 400-500 timer for standar spilleren. horde og ally helt individuelt går kun på utsende. rase helt individuelt går kun på hva du liker a noe du syns er pent-kult men klasse derimot. jeg ville gått for noe som gjør mye damage. som mage-hunter.warlock alle 3 er ekstreme solo klasser og går derfor lett og lvle. og er også damage dealere så slipper og stå og heale i instancer. noe som er gørr kjedelig. plaser talentene på det som gjør maks damage fek.s rogue combat. warrior arms-fury. druid fereal og warlock destruction osv osv. damage er alt som teller når du lvler.
John Keats Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 skjønner problemet .. lager liksom 10 chars spiller alle til 10 sletter de. lager 10 nye fortsetter og fortsetter kan bare ikke få sagt hvor mye du minner meg om meg selv som nybegynner.. men og komme til lvl 60 tar ekstrem lang tid 400-500 timer for standar spilleren. horde og ally helt individuelt går kun på utsende. rase helt individuelt går kun på hva du liker a noe du syns er pent-kult men klasse derimot. jeg ville gått for noe som gjør mye damage. som mage-hunter.warlock alle 3 er ekstreme solo klasser og går derfor lett og lvle. og er også damage dealere så slipper og stå og heale i instancer. noe som er gørr kjedelig. plaser talentene på det som gjør maks damage fek.s rogue combat. warrior arms-fury. druid fereal og warlock destruction osv osv. damage er alt som teller når du lvler. 6584495[/snapback] Er ikke alle som synes healing er gørr.. To kompiser av meg ( pala og prest ) elsker å heale, selvom de også kan synes at å gjøre damage er moro.
neoman Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) vel jeg har 1 60 priest blir kanskje litt feil og si att healing er noe dritt beklager det. men alt bra gear man får i end game osv er rettet mot healing. det blir problemet det gjorde att jeg la opp priesten min. så derfor anbefaler ikke jeg noe klasser med healing krefter. ettersomatt meste parten av det bra gearet de fr er healing rettet. + att du blir vunget til g talent spece deg som en healer noe som gjør deg dårlig solo og i pvp imo. kremt du kan eie 1 on 1 da skulle jeg si en enkel klasse jeg ville gått for hadde jeg vert deg ville jeg tatt mage.. ekstreme solo dreper fort.. bruker opp manaen fort med lager sin egen drikke så fylles raskt på lvler fort og får greit guild osv får lett grupper og sånn også.. men alle klassene er vert og prøve og morsome og spille Endret 30. juli 2006 av neoman
greiven Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hei hei One Alliance eller horde som er best (Si din mening hva som er best): Hva jeg synes er best..hmm. Kan vell si at alliance får det enklere i PvE ( siden de har pala), og horde har mye kule PvP rasicals etc. War Stomp (Tauren) *Husker-ikke-navnet-til-UD Rasical-som-stopper-fear* ( Undead) + At Orc og Troll har en rasical som gjör at du slår kraftigere/hardere Hvilket rase er best? Kan egentli ikke definere hviken rase som er best Beste class? hvis healing er din ting ; Priest, paladin, druid eller shaman ( Alle disse classes kan bli speccet dmg, men gjör ikke _Like_ mye dmg som de andre, hvis du ikke er en av de bedre , som vet hva de spiller)Warrior for og holde styr på mobs, altså "tanke" de. Warrior kan også specce fury/arms , og gjöre en skade som er så utenkelig stor. Rogue ; en av de som gjör mest dmg i spillet pluss at de er artig og spille, og har stealth, som gjör at du kan gå usynlig. Hunter står på avstand og skyter, for de er ranged class. Med rett specc, så er også hunter en class som gjör mye dmg, og kan väre farlig i PvP( En av classene som er enklest og lvl'e opp). Warlock, har sine beloved DoTs ( Damaga over time) , og får du alle DoT'sa på deg, er det bare og spamme /Healme Mage er også en class som gjör dmg, med sine frostbolt, firebolt's etc. Bedre bruk av Talentpoeng: Som fks. dmg som priest ville jeg gått for shadow specc, dmg for druid ; Feral. Warrior : Fury/arms etc. Hvis du vil ha litt hjelp gjennom lvl'ene, lag deg alliance på Shadow Moon og kontankt Trones Kommer ikke hjem for fredagen Hvis dette skulle intreffe /Trones Endret 31. juli 2006 av WoWftw
Lightningwolf Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hva du syns er best er helt opp til deg. Jeg hadde samme problemet som deg. Jeg har vært innom alle class både ally og horde. Til jeg etter 2 mnd nå har bestemt meg for å levle min nå lvl 19 warlock til lvl 60. Personelig liker jeg warlock sin sadistiske måte og være på. Som sagt har jeg vært innom alt og syns at horde er best, Det er rett og slett morsomst. Jeg har bare et råd å gi siden jeg er fersk i gamet. Skal du være de sadistiske warlockene vær undead. Ja steded de begynner på suger, ja det er kjedelig i starten men i lvl 6 kan du dra til stedet troll og orc starter og da begynner ting å bli bra. Hvis du går for undead warlock på Frostwhisper (Som er en hyggelig realm og spille på) kontakt Zalitara Så skal jeg altids få deg bort fra det dritt stedet undead begynner på. Hva talent angår er affliction best og levle med, så kan du respecce til noe annet i level 60. Endret 30. juli 2006 av Lightningwolf
Amon Amarth Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 goto http://www.wow-europe.com finn fram classes, les om hver klasse, bestem deg på egenhånd.
Batnobbit Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Horde er utrolig mye bedre enn ally uten tvil, det jeg personlig syns er gøy er Undead Mage eller Troll Hunter så jeg ville gått for en av dem. ja høyeste char lvl 15 etter 1 måned, kom til 40 jeg så jeg ville stoppet og lage nye HELE tiden, hvis du begynner å spille på Silvermoon (ikke PvP) kan jeg hjelpe deg med litt a hvert... (jeg heter Mipax) 6584423[/snapback] mads innrømm det du suger bare får du er horde du har ikke prøvd ally utenom den rouge jeg spillte får deg.du har brukt over en måned på og komme i 40 så der lyver du din tønt. ikke hør på andre. 15 er kansje litt dårlig men du er sikkert ikke en sånn som sitter inne 24timer i døgnet som visse andre her ikke sant mads. ikke gjør sånn som mads sier gjør det du selv vil og så gjør quester hele tiden eller ender du opp sånn som visse andre. Endret 30. juli 2006 av x-nobbit
Pug Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Horde er utrolig mye bedre enn ally uten tvil, det jeg personlig syns er gøy er Undead Mage eller Troll Hunter så jeg ville gått for en av dem. ja høyeste char lvl 15 etter 1 måned, kom til 40 jeg så jeg ville stoppet og lage nye HELE tiden, hvis du begynner å spille på Silvermoon (ikke PvP) kan jeg hjelpe deg med litt a hvert... (jeg heter Mipax) 6584423[/snapback] mads innrømm det du suger bare får du er horde du har ikke prøvd ally utenom den rouge jeg spillte får deg.du har brukt over en måned på og komme i 40 så der lyver du din tønt. ikke hør på MadsFN 15 er kansje litt dårlig men du er sikkert ikke en sånn som sitter inne 24timer i døgnet som visse andre her ikke sant mads. ikke gjør sånn som mads sier gjøre det du selv vil og så gjør quester hele tiden eller ender du opp sånn som madsfn 6586771[/snapback] Haha, wth? Er ikke noe vits i å begynne med personangrep, spesielt mot folk du tydeligvis kjenner irl?
nazrm Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Alliance eller horde som er best (Si din mening hva som er best)Hvilket rase er best? Beste class? 1- Kommer an på hvilken class (og om du vil være "god" eller "ond", kek) 2- Kommer an på hvilken class (racials, taurens har mer hp, gnomes har mer intellect) 3- Kommer an på hva du liker! (jeg er warlock, så jeg svarer warlock.) (lolz @ x-nobbit og madsFN) Som sagt, mye individuelt.
KeyanZa Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Alliance eller horde som er best (Si din mening hva som er best)Hvilket rase er best? Beste class? 1 horde er vel best når det gjelder pvp, jeg har 2 lvl 60 horde , druid og mage, begge vinner horde det mest når det gjelder AV, wsg, og ab 2. jeg har begynt på hunter night elf. liker den veldig god på grunn av shadowmeld, den har redda meg mange ganger nesten som en liten stealth 3. her er umulig å svare. alle class er bra, alle kan slå alle, vil du gjøre dmg? vil du tåle mye? vil du heal? vil du litt av alt? du har mange muligheter.... så har du proff oxo som kan være masse gøy med, engineer, alch, enchanting osv bare fin en class du like og en rase, og spill på den, du merka ikke hva du liker før du har den opp i lvl 50+ da kan du se forskjell på forkjellige class bedre mener no jeg
Jarmo Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jarmo was here, rolig nå gutta boys og Ladys.. Noen tulleposter slettet. Mvh jarmo
neoman Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 siden du sliter med og bestemme deg. som jeg har skjønt. som første karakter tror jeg att jeg ville valgt noe som soloer bra lvler fort. mage-hunter-warlock lvler veldig fort, med litt tenikk gear spiller liten rolle på mage-warlock spesielt derfor slipperdu og bruke masse tid på instnacer som warrior-rogue er ganske avhenig av. hunter er vel i grunnen det som lvler fortest ekstrem solo klasse.og veldig nybegynner venlig, vis du liker hunter fortsett på det lvling vil bli letti forhold til mange andre klasser som warrior foreksempel..
IntelAmdAti Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Dersom du er ute etter PvP (player vs player action) er WoW et ganske dårlig valg, faktisk det dårligste valget jeg vet om. Et spill der de som vinner i spillet vinner så godt som kun fordi det er de som også har spilt mest. Born to loose, play to win - dette er WoW-PvP i et nøtteskall. Er du ute etter eventyr og lagspill er WoW et finfint spill.
Pug Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Dersom du er ute etter PvP (player vs player action) er WoW et ganske dårlig valg, faktisk det dårligste valget jeg vet om. Et spill der de som vinner i spillet vinner så godt som kun fordi det er de som også har spilt mest. Born to loose, play to win - dette er WoW-PvP i et nøtteskall.Er du ute etter eventyr og lagspill er WoW et finfint spill. 6593258[/snapback] Jeh, stemmer nok i ganske stor grad det. Finnes enda verre PvP-mmo's tho
QBab Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Brukte tre dager på å bli lvl 17 eg Var litt intens spilling da
Swafty Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Liker ally best jeg har lvl 60 ally og horde, men ally er kulest og har det enklest i pve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå