Gå til innhold

max 1500 med young talk


Anbefalte innlegg

Funksjoner:

-Kalender: kjekt med en enkel kalender

-GPRS: Ja

-EDGE: helst

-Email klient:spiller ingen rolle.

 

 

Form:

-Klapp/"vanlig"/ er åpen for alle slags former.

-Vekt: bare jeg ikke mister boksa av å ha den i lomma så går det greit

-"Støt/sprut/støv-sikker": spiller inge rolle.

 

Skjerm:

Farge-.

-Størrelse på skjerm. helst 320x240

-Touchscreen: nei.

 

Pris:

Jeg har mellom 1 og 1500 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: ja

Hvis med abbenoment, hvilket? NetCom young talk

 

Diverse:

-Merke: er åpen for alle merker

-Kamera: Ja, min. 2mpx.

-Videokamera: Ja, helst med litt kvalitet.

-Symbian: spiller ingen rolle.

-Infrarød port:kjekt å ha.

-Blåtann (Bluetooth):Ja.

-Internminne: minimum 5mb

-Minnekort?:ja.

-MP3: Ja.

-Radio: hører ikke på radio, men gjør ikke no om den har det.

-UMTS: helst.

-Triband: ja.

-wLAN: spiller ingen rolle.

- Mulighet for GPS: nei

-Batterilevetid: lader mobilen hver kveld/natt så bare den holder ut dagen så er det bra nok.

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

Ringer ikke så mye, men sender en god del sms. Bruker også kameraet en del så det er viktig med et godt kamera. Minnekort er et must siden jeg ALLTID klarer å fylle opp internminne uansett hvor stort det er..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se W810i

 

999,- på Netcoms sider (87 frakt)

1095,- på SIBA.

6581534[/snapback]

hvordan er video-kvaliteten på W810i da? må være såpass at man faktisk ser hva man filmer... :roll:

har sett litt på N 6280.. VGA oppløsning på video`n og 30fps høres bra ut :) noen som vet om selve kvaliteten på video`n er like bra som den høres ut?

Endret av HkonnokH
Lenke til kommentar

Først liten korrigering 6280 tar ikke opp video i 30 fps (bilder i skundet) men 15 fps. Før du bestemmer deg å kjøpe 6280 vil anbefale deg å lese denne tråden. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=562115&hl=

 

Her kan du se opptak tatt med videoen til w810 Link:

http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...n_w810i/25968/4

 

Video tatt med 6280 kan du se her Link: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...ia_6280/24579/5

 

SonyEricsson K750, W800, W810 og K800 tar alle video i samme oppløsning og bilde frekvens, nemlig 176 x 144 15fps. Noe som ikke er gått nok til noe annet enn MMS.

 

Hvis du er ute etter en mobil med en grei video så ville jeg kanskje ta en titt på Nokia 6233 den har samme video oppløsning som 6280 (640 x 480, 15fps) og har en 2Mpix kamera men uten auto fokus, noe SonyEricsson W810 har.

 

Test av 6233 finner du her, Link:

http://www.amobil.no/tester/mobiltester/nokia_6233/27693/1

 

Ps! For å kunne se på de videoene tatt med mobiltelefonene på data så trenger du en mediaspiller som kan spille de. Jeg anbefaler VLC player den spiller stort sett alt. Link: http://www.videolan.org/vlc/

Lenke til kommentar
Se W810i

 

999,- på Netcoms sider (87 frakt)

1095,- på SIBA.

6581534[/snapback]

hvordan er video-kvaliteten på W810i da? må være såpass at man faktisk ser hva man filmer... :roll:

 

6581749[/snapback]

Og det gjør man ikke?

 

Da er du isåfall blind, jeg ser helt fint hva jeg filmer.. Men ikke alle har like gode øyne.. :)

Lenke til kommentar
Se W810i

 

999,- på Netcoms sider (87 frakt)

1095,- på SIBA.

6581534[/snapback]

hvordan er video-kvaliteten på W810i da? må være såpass at man faktisk ser hva man filmer... :roll:

 

6581749[/snapback]

Og det gjør man ikke?

 

Da er du isåfall blind, jeg ser helt fint hva jeg filmer.. Men ikke alle har like gode øyne.. :)

6582778[/snapback]

 

Selvsagt ser man det man filmer, men man kan glemme og bruke filmene til noe annet enn å se dem på mobilen. Skal man kun det, vil det vell funke lenge. Men å se slike videoer på datamaskinen er crap. :tease: Hehe..

Lenke til kommentar
Se W810i

 

999,- på Netcoms sider (87 frakt)

1095,- på SIBA.

6581534[/snapback]

hvordan er video-kvaliteten på W810i da? må være såpass at man faktisk ser hva man filmer... :roll:

 

6581749[/snapback]

Og det gjør man ikke?

 

Da er du isåfall blind, jeg ser helt fint hva jeg filmer.. Men ikke alle har like gode øyne.. :)

6582778[/snapback]

Det er jeg egentlig enig i.. Men jeg bruker bare video-opptak til å spille inn noen små snutter hvor jeg spiller gitar og slikt..

 

Skal jeg du ha proffilm, gå for et videokamera.. Vanskeligere enn det er det ikke..

Selvsagt ser man det man filmer, men man kan glemme og bruke filmene til noe annet enn å se dem på mobilen. Skal man kun det, vil det vell funke lenge. Men å se slike videoer på datamaskinen er crap. :tease: Hehe..

6583288[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...