Gå til innhold

X-Ufo og deler


Patience

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er faen meg ikke mye voksen til 31 år gammel å være.

 

Nå har jeg kjøpt meg en X-ufo og leker som en annen unge med den.

 

Men det er en liten ting jeg undres over. Er det noen som vet hvordan det er med tilgangen på deler til denne morsomme lille saken?

 

Det blir jo fort noen riper i lakken når piloten flyr som om han skulle ha et par seksere innabords...

 

Fins det feks noen butikker i akershus som selger deler til disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er samme greia vi snakker om så tror jeg du kan få tak i noe fra Komplett.no..

 

Ellers kan du ta deg en titt innom SmallSize (parkerings plassen ved Brugata, bak spektrum), de har veeeldig mye og kan nok skaffe masse.

Bare å dra ned og ta en prat med dem, større batteri kan du også få tak i sånn at den flyr mye lenger :)

Lenke til kommentar

Ja veit..

 

Har snakket med både han og han andre som pleier å sitte nede i kjelleren der, fy søren så mye de kan om R/C og annet elektronikk ^^

Skulle få fiksa et batteri til softgunnen min, så gikk jeg ned en Fredag elns, masse folk der, og spurte om de hadde et batteri at den typen jeg trengte.. Men det hadde de ikke da, så kommer han sjefen og sier at hvis jeg kan vente i et kvarter så kan han lage et nytt et ^^

 

Skikkelig bra service spør du meg, tror også at de kan bestille en go del deler til deg hvis de ikke har det inne også !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...