Brakballe Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 .. for først å frem få litt fred å ro og lei av egoer og drama.. egentlig ok Guild da... Nå har jeg spillet alt for mye i evigheter og endt op med en temmelig kitta (T1/T2) huntarr, en 60 Rogue all blues å en drøss med alter fra lvl 3~49 + det som hører med av max i div professions.. Vet ikke om jeg gidder mere, eller om det er sunt... Så det store.. skal jeg disse & selge hele suppedassen og slette chars'ene for å bli ferdig med det ? Burde sitte igjen da med en lvl1 Gnome banker med ca. 3500 Golds Sende pengene til "veldedig" formål og si opp hele skiten ? Hvordan har et gått med de andre som har gjort det samme ? Fortell ! Brakballe
Empire of the Sub Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hvis du tar en avgjørelse midt på sommeren som ender med at du fortsetter, gud vet hvor lenge du kommer til å holde på. Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort slik du beskriver, altså drite i wow og leve livet !
Trygve Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg disenchanted gearet mitt, men jeg kom tilbake etter en uke :/
StarGazer Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ta deg heller en lang pause, prøv en måned til seinere. Om WoW fremdeleses suger så gir du gullet ditt til en ny spiller, og kommer deg videre. WoW er ikke unikt, når du har been there done that, så suger communityen såpass at det som regel ikke er noen grunner til å bli værende!
Rata101 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Skjønner ikke hvorfor det må gjøres så forferdelig dramatisk. Kan du ikke bare fryse accounten din.
Nstin Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Synes du det ikke er morro å spille wow lenger så selger du. Sjekk hva du får mest for, 3500 gull eller hele accounten som den er nå. Folk som slutter å kommer tilbake fordi de "må" det, er svake!
wailer Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 jeg lefta selv guilden i dag. har rett og slett ikke tid til og spille mere. har 6/8T1 6/8T2 og 2/8T3. jeg kommer bare til og fryse ackouten og starte smått opp igjen ut over høsten og vintern når været er som verst
øl_i_tastaturet Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Skjønner ikke hvorfor det må gjøres så forferdelig dramatisk. Kan du ikke bare fryse accounten din. 6569517[/snapback] Kan ma fryse og "smelte" hvor ofte man vil?
nazrm Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Om du er lei, cancel subscription. Ikke slett eller disenchant noenting!
IntelAmdAti Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg disenchantet alt jeg hadde på en server, destroyet epic mount og alt av eiendeler i banken. Det ville vært bedre å ikke ha gjort det, enten du senere vil spille igjen (mindre enn før) eller selge kontoen vil du angre på det.
Lightningwolf Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 .. for først å frem få litt fred å ro og lei av egoer og drama.. egentlig ok Guild da... Nå har jeg spillet alt for mye i evigheter og endt op med en temmelig kitta (T1/T2) huntarr, en 60 Rogue all blues å en drøss med alter fra lvl 3~49 + det som hører med av max i div professions.. Vet ikke om jeg gidder mere, eller om det er sunt... Så det store.. skal jeg disse & selge hele suppedassen og slette chars'ene for å bli ferdig med det ? Burde sitte igjen da med en lvl1 Gnome banker med ca. 3500 Golds Sende pengene til "veldedig" formål og si opp hele skiten ? Hvordan har et gått med de andre som har gjort det samme ? Fortell ! Brakballe 6569463[/snapback] Jeg er et veldedig formål. Jeg kan ta den tunge byreden med å overta pengene dine.
abcd423417984 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Selg accounten din 6570429[/snapback] agreed. Du kan få gode penger for den kontoen på QXL.
E.T Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg disenchanted gearet mitt, men jeg kom tilbake etter en uke :/ 6569497[/snapback] Weakling trygve :!:
Entity extraction Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Bare å ikke betale mer det. Kontoen din går da i freeze, og det kan den forbli så lenge du ønsker det. Blizzard sletter ingen kontoer, og hvis de skulle slette, så sender de deg en mail først. Kontoen din kan forbli frozen lenge. Noen sa max 6 mnd til meg, men det stemmer altså ikke. (source: blizzard telefon support) For det dummeste du kan gjøre er å disenchante alt \ selge. Du vet aldri når du eller noen du kjenner får lysst å spille igjen... Endret 28. juli 2006 av vetle
Brakballe Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 OKies.. Får la det potle å gå guildless et par uker å se hva jeg synes etterpå... Brakballe
Candyluv Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 jeg lefta selv guilden i dag. har rett og slett ikke tid til og spille mere. har 6/8T1 6/8T2 og 2/8T3. jeg kommer bare til og fryse ackouten og starte smått opp igjen ut over høsten og vintern når været er som verst 6569577[/snapback] En digresjon, men T3 har 9 deler, ikke 8. Har en ring i tillegg til det vanlige utstyret.
PSV Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Sånne ting dukker opp av og til, har hendt med meg. Men quitter til expansion uansett, ikke noe bønn. Har hatt lyst til å slutte enkelte dager tidligere p.g.a guildmates som ikke oppfører seg, bitcher osv. samt alle retardsa på serveren.
Nstin Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Sånne ting dukker opp av og til, har hendt med meg. Men quitter til expansion uansett, ikke noe bønn. Har hatt lyst til å slutte enkelte dager tidligere p.g.a guildmates som ikke oppfører seg, bitcher osv. samt alle retardsa på serveren. 6576436[/snapback] Har det samme problemet, er så mange som ikke klarer å oppføre seg. De verste er de egoistiske. "Hvorfor får ikke -jeg- den itemen? Jeg mener hvorfor får ikke _JEG_ den?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå