Gå til innhold

Hvor selger de serien "Numb3rs" i Norge/skandi. ?


Anbefalte innlegg

Topicen framtreder spørsmålet mitt.

 

Det gjelder serien Numb3rs fra usa som er akkurat ferdig med sin andre sesong. Det er sluppet DVD kun for sesong 1, men jeg finner denne bare fra steder som amazon, og skulle gjerne hatt den eventuelt med norske-subtekster. Forslag til bestillings-steder?

 

(Ja, jeg har tatt en titt i stick-posten)

 

 

Tips noen ? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topicen framtreder spørsmålet mitt.

 

Det gjelder serien Numb3rs fra usa som er akkurat ferdig med sin andre sesong. Det er sluppet DVD kun for sesong 1, men jeg finner denne bare fra steder som amazon, og skulle gjerne hatt den eventuelt med norske-subtekster. Forslag til bestillings-steder?

 

(Ja, jeg har tatt en titt i stick-posten)

 

 

Tips noen ?  :w00t:

6569210[/snapback]

ikke koment ut enda :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

4 år gammel tråd, men "what a hell"... :p

 

Sesong 5, når kommer den på dvd? Så på cdon og der var det utgivelsesdato i juni. Men den fåes på amazon.com, og der hadde den utgivelsesdato i oktober 09... Men jeg vil uansett ha en med norske tekster (har kjøpt sesong 3 og 4 på amazon.co.uk og det bar med norske tekster). De er jo godt ute i sesong 6 i usa nå, så hvorfor er ikke sesong 5 på dvd i europa enda?

Lenke til kommentar

Fordi serien ikke er lagd i norden, og derfor tar det litt tid før de har ordnet oppi alt juridiske og sånt samt at de må få satt sammen DVD-pakka. De må nemlig lage alt fra bunn av.

 

Tok Breaking Bad nesten 3år å komme med første sesong på DVD i Norge. Numb3rs er akkurat som Breaking Bad, en serie som ikke markedet løper etter når den kommer på dvd. Derfor er ikke produsentene så raske med å gi ut DVD-pakka så fort som f. eks Lost som ligger høyt på salgslistene når den kommer på DVD/Bulray.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...