Gå til innhold

Trenger jeg Catalyst Control Center?


Gebby

Anbefalte innlegg

Jeg formaterte nylig pc'n, og siden jeg har et gammelt ATI 9800 xt installerte jeg en driver hvor Catalyst Control Center fulgte med. Skjermkortet fungerer brillefint, problemet ligger i det at Control Centeret popper opp hver 1,5 time eller noe i den duren. Den ber meg hver gang på nytt om å fininstille oppløsning osv, og jeg finner ikke noe sted hvor jeg kan "huke av" for at den ikke skal dukke opp.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan avinstallere denne og fortsatt ha en fungerende driver, eller om det er noe jeg kan gjøre for å hindre at den dukker opp. Den kan være veldig plagsom siden den legger ned det jeg holder på med akkurat da, som gjerne er guildwars eller cs, og det kan ødelegge ganske mye. Jeg er ikke helt blåst når det gjelder pc, men hvis jeg må inn i HKEY registery eller wtf så må dere guide meg trinn for trinn :)

 

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt problemer med den jeg og... men ikke samme prob som deg. systemet mitt hang seg opp hele tia å fungerte ikke... jeg avinstallerte hele driten og installerte bare driverne (noe du finner lengere ned på nedlastnings siden) å det fungerer helt greit her =) :yes:

Lenke til kommentar
har hatt problemer med den jeg og... men ikke samme prob som deg. systemet mitt hang seg opp hele tia å fungerte ikke... jeg avinstallerte hele driten og installerte bare driverne (noe du finner lengere ned på nedlastnings siden) å det fungerer helt greit her =)  :yes:

6566341[/snapback]

 

Ahem, lenger ned på siden? Da må jeg ha hjelp til å finne siden tror jeg :p Dette er siden jeg har funnet

 

https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27

Lenke til kommentar

I XP`en på stasjonæren min installerer jeg bare drivern via enhetsbehandlinga. Gidder ikke å stresse med å legge inn all NVIDIA shiten som følger med.

Spørs litt hva du mener med å stille på skjermkortet det.

Jeg bruker aldri å stille på noe annet enn oppløsning og kanskje hz`en noen ganger. Du mener kanskje å klokke kortet du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...