Gå til innhold

Kulturo: Superman Returns


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Singer brukte 10 millioner dollar på Krypton scenen. Det kommer i første omgang ingen extended version på DVD med de klippene (ifølge Singer), samt klippene fra gården (er endel der som ble kuttet også). Men det kan være de er med som ekstramateriale. Trolig vil de vel melke det litt og slipper en extended version lenger frem i tid.

 

Det spekuleres også i at filmen blir re-releaset på IMAX kino. 30 minutter av filmen er spesialisert for IMAX (med briller og det hele), det kan godt være de drar inn ekstra penger med å slippe den igjen med ekstramaterialet.

6635014[/snapback]

 

Det er egentlig ganske tragisk om det viser seg å være en viktig bit av filmen og de har valgt å kutte den for å melke med enda en kinoversjon senere. Da trekker jeg med tilbakevirkende kraft et poeng på min egen vurdering av filmen ;)

Jaja, det er i alle fall ganske spredte meninger om filmen!

Lenke til kommentar
Singer brukte 10 millioner dollar på Krypton scenen. Det kommer i første omgang ingen extended version på DVD med de klippene (ifølge Singer), samt klippene fra gården (er endel der som ble kuttet også). Men det kan være de er med som ekstramateriale. Trolig vil de vel melke det litt og slipper en extended version lenger frem i tid.

 

Det spekuleres også i at filmen blir re-releaset på IMAX kino. 30 minutter av filmen er spesialisert for IMAX (med briller og det hele), det kan godt være de drar inn ekstra penger med å slippe den igjen med ekstramaterialet.

6635014[/snapback]

 

Det er egentlig ganske tragisk om det viser seg å være en viktig bit av filmen og de har valgt å kutte den for å melke med enda en kinoversjon senere. Da trekker jeg med tilbakevirkende kraft et poeng på min egen vurdering av filmen ;)

Jaja, det er i alle fall ganske spredte meninger om filmen!

6636595[/snapback]

 

De kuttet den fordi Time Warner påla Singer å gjøre det. En kinoversjon på 3 timer vil ha færre visninger enn en versjon på 2 1/2 time. Således kan man fort tape penger. De hadde sikkert tjent enda mer med å kutte en halvtime/tre kvarter til. Se på X-Men THe Last Stand. Den var for kort, slik jeg (og mange andre ser det), men den tjente nok endel ekstra millioner på det.

 

Men det har litt å si på Box Office om man rekker 6 visninger i en sal i løpet av en dag fremfor 4.

 

Og ja det er veldig varierende hva folk syntes om filmen. Den startet med 7,9 på IMDB, sank til 7,1 og steg så til 7,3. Men de fleste er nå fra middels til godt fornøyd. Men det er helt tydelig at filmen ikke passer til alle.

 

Jeg var overasket over at madammen og noen venninner likte filmen så godt. Filmen er ikke så "kul" som Spider-Man og ikke så "mørk og stilig" som Batman Begins. Det er sjeldent man ser så variert respons.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...