Jump to content
Sign in to follow this  
aleks tho

2. Opptak til videregående.

Recommended Posts

Ok, jeg søkte på MDD, MK og idrettsfag. Kom inn på MK, men i etterkant angrer jeg på at jeg svarte ja til den plassen (forhånds svar). Så ringte jeg til inntaks kontoret og sendte skriftlig at jeg ville bytte til Idrett. Så spurte jeg når jeg eventuelt fikk svar, da fikke jeg beskjed om at jeg ikke fikk beskjed før 2. opptak, ellerno.

Så jeg lurer på, når er "2. opptak" ?

Akkurat nå sliter jeg heftig! Jeg har sletta innboksen på mobilen min der jeg hadde Passord og Brukernavn på Vigo.no.. er det noen som vet hvordan jeg kan få dette tilbake? skulle slette utboks.. og når er andre opptaket i akerhus? er det 10.aug som mange sier?!

Akkurat nå sliter jeg heftig! Jeg har sletta innboksen på mobilen min der jeg hadde Passord og Brukernavn på Vigo.no.. er det noen som vet hvordan jeg kan få dette tilbake? skulle slette utboks.. og når er andre opptaket i akerhus? er det 10.aug som mange sier?!

6596657[/snapback]

Ser ut som andreinntaket er 2. i Akershus:

Informasjon fra Akershus

Inntakskalenderen 2006

(..)

2. august Melding om utfall av andre inntak

9. august Svarfrist andre inntak

Angående brukernavn og passord ville jeg vel prødv å kontakte inntakskontoret. Eneste jeg fant var denne siden, så du kan jo eksempelvis ringe dem spørre om hvordan du kan nå inntakskontoret, eller hvor du kan få innlogginsgreiene dine tilbake.