vinduspusser 0 Report post Posted July 25, 2006 (edited) Hei! jeg hadde tenkt å kjøpe Saitek Eclipse Tastaturet, men så fant jeg ut at det er en versjon 2 på vei! Så lurer jeg på hva forskjellen er? Veit noen om noen sider hvor det står noe informasjon om det? Når det kommer ut? Og selvsagt hvor mye det kommer til å koste da? Tusen takk for all hjelp! Edited July 25, 2006 by vinduspusser Quote Share this post Link to post
auchaunn 10 Report post Posted July 26, 2006 Saitek her har du link til den, men det er ikke 2.0 verison, men skull tru det var det. du finner resten ut etter å ha lest det som såt på siden. Quote Share this post Link to post
Elendil 1 Report post Posted July 27, 2006 Informasjon Argh kjem dette snart? Quote Share this post Link to post
TheInfamous 0 Report post Posted July 27, 2006 Bah... Kjøpte for en måned siden, irriterende at det kommer nytt nå Quote Share this post Link to post
Moal 3 Report post Posted July 27, 2006 Bah... Kjøpte for en måned siden, irriterende at det kommer nytt nå 6567511[/snapback] Er jo ikke store forskjellen fra 1a og 2a... Quote Share this post Link to post
auchaunn 10 Report post Posted July 28, 2006 jeg synes faktis at ver.1 er peneste, om jeg ikke tar helt feil. Quote Share this post Link to post
Geir M 748 Report post Posted July 28, 2006 Bah... Kjøpte for en måned siden, irriterende at det kommer nytt nå 6567511[/snapback] Er jo ikke store forskjellen fra 1a og 2a... 6570308[/snapback] Jo. Versjon 2 er mye kulere Quote Share this post Link to post
auchaunn 10 Report post Posted July 28, 2006 Jaja.. sitter å vente på at G11 skal kom ut snart jeg da men... håper at den kommer i norsk layout... Quote Share this post Link to post
Pilot_ 34 Report post Posted July 28, 2006 Eneren er absolutt finere. Quote Share this post Link to post
auchaunn 10 Report post Posted July 28, 2006 Jau! Der har vi en som snakke med fornuft Quote Share this post Link to post
FenrisC0de 774 Report post Posted July 28, 2006 Jeg synes Eclipse II ser bedre ut, men det er jo ikke bare utsendet som gjelder, ergonomien og hvordan den er i bruk er jo viktigst! Er det ingen detaljer om når den dukker opp? Irriterer meg så grenseløst at G15 ikke kommer i Norsk layout, G11 ser greit ut, men ikke i nærheten av like bra.. Quote Share this post Link to post
auchaunn 10 Report post Posted July 28, 2006 Får vel send mail til Logitech, å si at dem er så retard for at dem ikke produsert G15 med norwegian layout kommer sikkert til å saksøk meg de ... Quote Share this post Link to post
Brakara 1 Report post Posted August 22, 2006 (edited) Jeg synes Eclipse II ser bedre ut, men det er jo ikke bare utsendet som gjelder, ergonomien og hvordan den er i bruk er jo viktigst! Er det ingen detaljer om når den dukker opp? 6572147[/snapback] Hørte med Norek (som iflg. PC World er norsk importør), og de sa de forventet at den kommer hit til landet i oktober (og ikke juli som det står i artikkelen). Edited August 22, 2006 by Brakara Quote Share this post Link to post
SideburnsKongen 4 Report post Posted August 23, 2006 jeg synes faktis at ver.1 er peneste, om jeg ikke tar helt feil. 6571085[/snapback] så enig så enig.. Har 1`eren sjøl.. syns 2`eren er direkte styg i sammenligning med 1`eren.. Quote Share this post Link to post
Moal 3 Report post Posted August 23, 2006 Jeg synes Eclipse II ser bedre ut, men det er jo ikke bare utsendet som gjelder, ergonomien og hvordan den er i bruk er jo viktigst! Er det ingen detaljer om når den dukker opp? 6572147[/snapback] Hørte med Norek (som iflg. PC World er norsk importør), og de sa de forventet at den kommer hit til landet i oktober (og ikke juli som det står i artikkelen). 6726588[/snapback] kan ikke si at jeg angrer på at jeg kjøpte enern Quote Share this post Link to post
Brakara 1 Report post Posted August 23, 2006 (edited) Kanskje lettere å sammenligne slik: Forøvrig har jeg ingen betenkeligheter med å vente på toern. Edited August 23, 2006 by Brakara Quote Share this post Link to post
TommyTii 0 Report post Posted August 27, 2006 vell jeg har eneren det eneste jeg savner er play knapp og en knapp til og skifte sang vell 2eren ser ikke like bra ut da denne blir jo lik som G11 Quote Share this post Link to post
Kron 1823 Report post Posted August 27, 2006 2eren var jo mye kulere da. de som sier at 1eren er kulere er sannsynligvis de som har den Quote Share this post Link to post
-Shark- 7 Report post Posted August 27, 2006 Jeg fikk den gammle i posten på freddan. Kjempe fornøyd. Syns ikke den nye var noe pen Quote Share this post Link to post
Moal 3 Report post Posted August 27, 2006 Selv om jeg har bestilt saitek 1. Så må jeg fortsatt si at 2ern så litt for stivt ut.. kjedelig Quote Share this post Link to post