Gå til innhold

Saitek Eclipse 2.0?


Anbefalte innlegg

Hei! jeg hadde tenkt å kjøpe Saitek Eclipse Tastaturet, men så fant jeg ut at det er en versjon 2 på vei! Så lurer jeg på hva forskjellen er? Veit noen om noen sider hvor det står noe informasjon om det? Når det kommer ut? Og selvsagt hvor mye det kommer til å koste da? :tease:

 

Tusen takk for all hjelp! :thumbup::yes:

Endret av vinduspusser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Jeg synes Eclipse II ser bedre ut, men det er jo ikke bare utsendet som gjelder, ergonomien og hvordan den er i bruk er jo viktigst! Er det ingen detaljer om når den dukker opp?

6572147[/snapback]

 

Hørte med Norek (som iflg. PC World er norsk importør), og de sa de forventet at den kommer hit til landet i oktober (og ikke juli som det står i artikkelen).

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Jeg synes Eclipse II ser bedre ut, men det er jo ikke bare utsendet som gjelder, ergonomien og hvordan den er i bruk er jo viktigst! Er det ingen detaljer om når den dukker opp?

6572147[/snapback]

 

Hørte med Norek (som iflg. PC World er norsk importør), og de sa de forventet at den kommer hit til landet i oktober (og ikke juli som det står i artikkelen).

6726588[/snapback]

kan ikke si at jeg angrer på at jeg kjøpte enern ;):D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...