Gå til innhold

Noen spørsmål før teoriprøven.


efikkan

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har noen spørsmål om teoriprøven for klasse B - Bil.

 

Hvor mange feil kan jeg maksimalt ha? (av 45 spørsmål??)

 

Hvor lik er prøven på www.trafikkportalen.no den ekte prøven? Er spørsmålene lignende eller like?

 

Synest dere at prøven var vanskelig? Hvor mye leste dere?

 

Teoriprøven i år er annenledes enn tidligere år.

 

Jeg takke for alle svar.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda en som skal ta lappen :)

 

Selv ble jeg litt overrasket over prøven, var helt andre spørsmål enn de som f.eks ble stilt på slike tester på internett o.l.

 

Satt selv og pugget "Veien til Førerkortet" i flere dager før prøven. Når jeg tok prøven (oktober/ november 2005) var det lov med maks 24 feil.

 

Jeg hadde forøvrig 23, og bestod såvidt.

 

Forøvrig ønsker jeg deg lykke til og håper inderlig at du klarer prøven på første forsøk, er så kjedelig å måtte vente 2 uker før man kan ta den igjen.. Husk å LES. MYE

 

Hilsen

Mompern

Lenke til kommentar

Hei! 7 feil kan du maksimalt ha. Du får fra 3 - 5 alternativer, eller flere. Du kan velge kun ett alternativ og dermed kan du få kun ett feil per spørsmål.

Prøven er nesten lik, de forandret litt spørsmålene - mere komplisert. De er ikke akkurat samme som på teoriprøven.no nei.

Om prøven var vanskelig - nei, den var litt teit! Har lest boka 5 ganger eller noe. Hadde også øvd meg mye på www.trafikkportalen.no www.teoriprøven.no www.atl.no også... hmm...det var en til, som jeg ikke husker.... den var også gratis....

Har akkurat nå funnet den prøven som jeg faktisk hadde på biltilsynet. En slik en for du opp på skjermen - http://www.vegvesen.no/teoriprovedemo/teorihtml/default.htm

Prøv deg også på www.zensor.no og www.teoritentamen.no

 

Det er bare å søk på goole etter "gratis teoriprøver".

Disse her har hjulpet meg veldig mye, håper at de skal hjelpe deg også. Men å lese boka litt lurt uansett.

 

Gode råd før prøven: Les nøye og tenk på hvorfor de spør om det. Du har 90 min, så gå gjennom hele prøven før du legger ut den.

 

Bestod prøven selv fra 2 forsøk.

 

Lykke til med lesing :thumbup:

Lenke til kommentar
Congrats! Du har øvd deg mye? heh

6561315[/snapback]

Ja ganske mye den siste uken. Jeg har lest boken 2-3 ganger, skrevet sammendrag fra den og lest det mange ganger. I tillegg til mange tester på internett og utspørring fra familie. Men nå er jeg glad at den delen er over.
Lenke til kommentar
Congrats! Du har øvd deg mye? heh

6561315[/snapback]

Ja ganske mye den siste uken. Jeg har lest boken 2-3 ganger, skrevet sammendrag fra den og lest det mange ganger. I tillegg til mange tester på internett og utspørring fra familie. Men nå er jeg glad at den delen er over.

6561340[/snapback]

 

 

Me too ;)

Lenke til kommentar

Beste tipset jeg kan gi er å lese i "spørreboka". Som jeg fikk kjøpt hos kjøreskolen, og som sikkert er noe de fleste skoler har. Her var det en haug av oppgaver som var rettet mot teoriprøven, og når alle var besvart, var det ikke noe problem for meg å ta prøven. er jo nå snart 4 år siden, så det kan jo være skiftet ut noe.

 

Beste av alt: Slo en 2 år eldre "kammerat"/bekjent, som skryter ille mye. "Jeg klarte med 13 feil, og det er utrolig bra." Sa han, hvor jeg bare kunne slenge "åja, bra da, klarte 11 jeg", tilbake i det selvgode trynet hans :tease:

 

Lykke til btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...