Gå til innhold

Har K750i og vil ha ny telefon, Hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

K800i som jeg selv har er en mobil som fyller de fleste kriteriene dine med glans, uten om Video og EDGE. Videon på K800i er ikke akkurat til å skryte av, da den er det samme på W800i. Den har heller ikke EDGE, men bare 3G. Det ville vært en fordel å ha EDGE for det er mye mer utbredt enn 3G som vi vil se mer til i fremtiden. Du kan jo ta en titt på Nokia 6280. Du sa at du ikke ville ha Samsung, men denne Samsung mobilen fyller dine krav ganske så bra, så du kan kanskje ta en titt på den http://www.amobil.no/artikler/mobiltelefon...butikkene/27917

Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg var i samme situasjon som deg for en måneds tid siden, utifra mine behov/krav bestemte jeg meg tilslutt (etter MYE research! :!: ) for SE W810i.

Jeg har skrevet ganske utfyllende i en annen tråd om hvorfor valgt tilslutt falt på den.

Trykk HER :thumbup:

 

Men siden du allerede har en K750i, så er kanskje ikke de forholdsvis små endringene verdt ca 3000 kroner?

 

I så tilfelle vil jeg anbefale deg K800i!

Har 2 kompiser som har denne, og jeg har prøvd den mye. Fantastisk flott mobil det også :w00t:

Du får den for 3549 kr på Elkjøp.no :cool:

Endret av Mathia
Lenke til kommentar

Har hørt at K800i er anbefalt å kjøpe. Den har nok det du trenger for å oppfylle kravene dine. Selv skal jeg kjøpe W810i, men som sagt er ikke den en stor overgang fra K750i. Kanskje pga. joystick ikke er på W810i, men det er ikke verdt å betale nesten 3000 kroner for. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...