Gå til innhold

FPS problemer med dual core


Anbefalte innlegg

Som uttalige tråder på WoW technical forumet viser til, har jeg store FPS problemer med mitt dual core oppsett. Det fungerer slik at etter en reboot av maskinen ligger FPS på maks(64 med dual core) uansett hvor jeg er, uansett settings, uansett drivere. Men etter 2-3 minutter faller denne ned til 5-10 i travle området, og 20 og sjelden 30 i stille områder. Også uansett settings og drivere. Varme er ikkenoe problem, selv om det er sommer.

 

Andre spill, BF2, HL2, Q4, FEAR osv spilles på topp settings med gode resultater, uavhengig av om maskinen min nettopp rebootet. Ressurser er ikkenoe problem, ikke drivere, settings, AA og filtering, oppløsning, varme eller dårlig maskinvare.

 

Noen andre med samme problem?

 

Se profil for specs, selv om trådene på tech forumet til Blizzard inneholder hundrevis av totalt forskjellige specs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt lignende problemer med diverse AMD prosessorer og det løste seg faktisk ved å underclocke prosessor (bare noen få hakk da). Vet ikke om det hjelper her selvfølgelig, men når WoW først kom var det en "kjent" sak at AMD gikk dårlig overens med spillet av en eller annen uvisst grunn.

Lenke til kommentar
Kjører dual-core og 2gb ram her, absolutt ingen fps-problemer.

6555289[/snapback]

 

Samme her. Eneste jeg har hatt problemer med er overheating.

6560747[/snapback]

 

 

Det er vi to om...:/ Data'n overheata da Onyxia var på 3% :/ Ikke noe krise, for vi har henne på farm, men så måtte jeg starte den opp osv. Når jeg kom online ble jeg akkurat for sein til AQ20 invites :hrm: Og de hadde loota Onyxia osv. da, men ikke noe hunter loot så ble ikke noe prob. Men kunne jo ha fått hode hennes, eller bagen. Jaja..

 

Men tok ut sidedöra på kabinettet, siden det har jeg ikke hadde en jävla overheating :D /Cheer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...