Gå til innhold

beste bærbare pc valg nå, under 10.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det ser ut til at det blir en zepto, av den billige utgaven..kanskje mere ram.

viss noen har kjøpt denne og syns at skjermen er a:for liten eller b:alt for svakt skjerm lys så gi meg bedskjed, ok!

skjerm er egentlig ikke så alt for alvorlig siden jeg har en flatskjerm å koble den til.. men greit å kunne se på den bærbare også. :!:

Endret av frostsnake
Lenke til kommentar

ok lite sprsmål??

hva er best av kingston og OCZ minne, stor forskjell??, og hva er forskjellen på 533 og 667mhz brikker, er det noen ulemper med den ene eller den andre eller er det bare raskere?? noen?

"edit"

ok dette kan jeg kanskje finne ut selv.. :whistle:

 

annet spørsmål?? forekommer det lett pixel feil på zepto skjermene??(årets spørsmål :w00t: )

Endret av frostsnake
Lenke til kommentar
ok lite sprsmål??

hva er best av kingston og OCZ minne, stor forskjell??, og hva er forskjellen på 533 og 667mhz brikker, er det noen ulemper med den ene eller den andre eller er det bare raskere?? noen?

"edit"

ok dette kan jeg kanskje finne ut selv.. :whistle:

 

annet spørsmål?? forekommer det lett pixel feil på zepto skjermene??(årets spørsmål :w00t: )

6557458[/snapback]

 

De skal være akkurat like raske, min erfaring er at OCZ er litt mer kvalitetsorientert på minne enn kingston, har ihvertfall de erfaringene fra tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...