Kasu Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jeg vil bare anbefale denne annonsen på qxl.no til dere som har tenkt å kjøpe en MemoryStick. Jeg kjøpte selv av denne karen og fikk en splitter ny MemoryStick Pro Duo 2gb med adapter for kun 500kr, dette anser jeg som et røverkjøp. Det er ikke ment som noen reklame, men jeg syns det var for galt at dere skulle gå glipp av en sånn sjanse
Panter Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Ikke relatert til denne annonsen, men er visst blitt et kjempeproblem med uekte minnekort. http://martybugs.net/articles/fakesandisk.cgi
Kasu Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Hmmm ... skummelt Kortet mitt fungerer i allefall utmerket
kremt Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Annonsen er stengt, var det noe muffens med selgeren?
Kasu Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Det var merkelig, glad jeg fikk mitt eksemplar i hvert fall. Kanskje selgeren hadde tilegnet seg minnebrikkene på "en litt gal måte" ? Dette fikk meg virkelig til å lure ...
Panter Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Annonsen er nok borte ettersom selgeren er utestengt fra qxl.no. Det kan skyldes mange grunner, kan være så enkelt som ikke betalt skyldig beløp til qxl.no f.eks.
Kasu Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Jaja, det var da synd etter min mening ... Men, jeg syntes det virket litt suspekt at denne karen solgte minst 100 minnekort til en så billig pris, kanskje han har fått importert det fra et billig land?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå