haakie Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Hei... Jeg har vært så uheldig å knust skjermen på min qtek8310 for andre gang nå. Det koster flesk å få det reparert, ca 1800kr,- og jeg har ikke lyst til å betale så mye en gang til. Så, om noen vet om hvor jeg kan få kjøpt ny skjerm? Og hvordan jeg setter den inn. Har hørt at det er vanskelig å få åpnet qteken. Eller bør jeg sende den inn på reprasjon alikevel? Takk for svar
ZyNTaX_1337 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hei... Jeg har vært så uheldig å knust skjermen på min qtek8310 for andre gang nå. Det koster flesk å få det reparert, ca 1800kr,- og jeg har ikke lyst til å betale så mye en gang til. Så, om noen vet om hvor jeg kan få kjøpt ny skjerm? Og hvordan jeg setter den inn. Har hørt at det er vanskelig å få åpnet qteken. Eller bør jeg sende den inn på reprasjon alikevel? Takk for svar 6549294[/snapback] Er nok en fordel å levere den inn, siden garantien opphører om du gjør inngrepen i enheten selv.
Howiey Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hei... Jeg har vært så uheldig å knust skjermen på min qtek8310 for andre gang nå. Det koster flesk å få det reparert, ca 1800kr,- og jeg har ikke lyst til å betale så mye en gang til. Så, om noen vet om hvor jeg kan få kjøpt ny skjerm? Og hvordan jeg setter den inn. Har hørt at det er vanskelig å få åpnet qteken. Eller bør jeg sende den inn på reprasjon alikevel? Takk for svar 6549294[/snapback] Jeg ville tatt et besøk på unlock.no sine hjemmesider. Det er vel egentlig opplåsing av operatørsperrer det hele begynte med, men tror de folk(eller han duden) har litt peiling og erfaring innen det meste i mobiltelefon nå. Uansett så er det blitt bygd opp et nokså heftig forum der. Der jeg vet at det fins egne kategorier for reparasjoner og hardware feil på mobiltelefon. Så sjekk ut den siden der og forumet... Kanskje du får rimelig hjelp der, men det beste er jo selvfølgelig og levere inn på godkjent garanti verksted fra microsoft.
snubbel Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ville tatt et besøk på unlock.no sine hjemmesider. Det er vel egentlig opplåsing av operatørsperrer det hele begynte med, men tror de folk(eller han duden) har litt peiling og erfaring innen det meste i mobiltelefon nå. Uansett så er det blitt bygd opp et nokså heftig forum der. Der jeg vet at det fins egne kategorier for reparasjoner og hardware feil på mobiltelefon. Så sjekk ut den siden der og forumet... Kanskje du får rimelig hjelp der, men det beste er jo selvfølgelig og levere inn på godkjent garanti verksted fra microsoft. 6571398[/snapback] Makan til sludder. Unlock.no driver med opplåsing, ikke service på telefoner. Forumet deres er riktignok stort, men det er fullt av folk som uttaler seg uten å ha dekning for det de sier. Microsoft har overthodet ingenting å gjøre med service på HTC/Qtek-telefoner. Get your facts right. -snubbel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå