mutamata Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 (endret) Har trua på at Age of Conan blir veldig bra. Høres så gjennomført ut. Bare håper at spillet blir så bra som det ser ut som nå. Og det burde det siden de har utsatt det med så mange måneder. Håper det snart kommer noen videoer av mage og priest og hvordan de fungerer. Og mer info om hvordan pve og drops blir. edit: og Age of Conan blir nok det neste mmorpg spillet jeg kommer til å spille. Håper jeg klarer å holde ut til mars-mai. Endret 24. juli 2006 av graslauk
wewwen Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 hehe, er ikke redd slik. men jeg blir veldig dratt med i spill. og nekter å sklutte før jeg er ferdig, noe du ikke blir i de fleste MMORPG.
Koopa Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Spiller Guild Wars - Factions akkurat nå... Age of Conan høres jo veldig bra ut! Hvilke andre MMORPG's er i utvikling nå?
mr_murdoc Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeesus folk.. nå føler jeg meg støtt her. Norge er et høyutviklet møkkaland. Dere pleide å like video, prøv å kos dere med en interaktiv tegnefilm.. Jeg koser meg faktisk i WoW.. vært sekund.. nettopp fordi jeg ikke drukner det i system, og jeg har metoder for å skille ut små useriøse spillere (20+ guild) det er faktisk ting som er spytta i det spillet som gjør at de kan ta såpass med cash i måneden.. og vet dere hva?? Jeg er 27 år og sier gjerne lol... det er fortolkningen som er problemet, altså dere. Ny patch til WoW? Fett.. Fly og greier + 10 flere lvl'er og like quest for begge lagene.. jeg spår en svært fruktbar 3d chat Ser for meg noe D&D greier i fremtida.. siden jeg mimres en god regi.. noe jeg forsåvidt ikke kan si om conan.. har dere virelig sett videoen?? Det er grunnen til at jeg ikke kommer til å bli del av det ..MELKING.. Vel kanskje, barslåsskamper høres jo kult ut.. men hvor mange nye elementer tror dere de kan ha lagt inn?.. 10 år til så snakker vi andre spill.. WoW er nok dødt før den tid ..for det har jo faktisk en levetid.. men normenn er experter på å kjede seg, tross i at de faktisk har velstand til over øra.. Er nok noen sultne afrikanere som ønsker seg den privilegien.. eller kanskje en pc med WoW?
conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeesus folk.. nå føler jeg meg støtt her. Norge er et høyutviklet møkkaland. Dere pleide å like video, prøv å kos dere med en interaktiv tegnefilm.. Jeg koser meg faktisk i WoW.. vært sekund.. nettopp fordi jeg ikke drukner det i system, og jeg har metoder for å skille ut små useriøse spillere (20+ guild) det er faktisk ting som er spytta i det spillet som gjør at de kan ta såpass med cash i måneden.. og vet dere hva?? Jeg er 27 år og sier gjerne lol... det er fortolkningen som er problemet, altså dere. Ny patch til WoW? Fett.. Fly og greier + 10 flere lvl'er og like quest for begge lagene.. jeg spår en svært fruktbar 3d chatSer for meg noe D&D greier i fremtida.. siden jeg mimres en god regi.. noe jeg forsåvidt ikke kan si om conan.. har dere virelig sett videoen?? Det er grunnen til at jeg ikke kommer til å bli del av det ..MELKING.. Vel kanskje, barslåsskamper høres jo kult ut.. men hvor mange nye elementer tror dere de kan ha lagt inn?.. 10 år til så snakker vi andre spill.. WoW er nok dødt før den tid ..for det har jo faktisk en levetid.. men normenn er experter på å kjede seg, tross i at de faktisk har velstand til over øra.. Er nok noen sultne afrikanere som ønsker seg den privilegien.. eller kanskje en pc med WoW? 6551622[/snapback] Lurer litt på om du var med fra tidlig closed beta us, for det var et helt annet miljø på den tiden. Et miljø som forandret seg drastisk når Wow gikk retail i Eu. Men jeg ser poenget ditt, og jeg har vært i seriøs guild. Og man kan ignorere kids. Ikke det som er poenget mitt egentlig, poenget er at det i wow exp bare blir 10 nye lvls å grinde seg opp, igjen, og nye instancer med bosser og sånt som er moro, en uke, igjen. Jeg savner noe unikt og nytt. Og et pvp system som faktisk fungerer, og ikke gir belønning til den som står farmer honor/rep uten å egentlig gjøre noe. Men det er lov til å ha forskjellig mening, jeg sier ikke at wow er et dårlig spill, bare at jeg ikke har interesse for det lengre. Men mitt problem der var kanskje at jeg faktisk spilte wow et halvår+ før det ble gitt ut, så var alt lei store deler av konseptet. Wow vil nok bli husket som det spillet som satte mmo's på kartet for veldig mange. Og jeg håper for de som trives med det, at det har like lang levetid som AO. Men jeg håper også at det kommer spill som fatter interessen til oss som ikke helt fant hva vi var ute etter i wow, og AOC er et spill med det potensiale, evt har du WAR, darkfall har jeg ikke satt meg bra nok inn til å uttale meg om enda, men det har også fått skryt av en del folk. Uansett hva vi måtte mene, mmo's har kommet for å bli, og satsingen blir nok ikke mindre med tiden.
Whalecore Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Lurer litt på om du var med fra tidlig closed beta us, for det var et helt annet miljø på den tiden. Et miljø som forandret seg drastisk når Wow gikk retail i Eu. Men jeg ser poenget ditt, og jeg har vært i seriøs guild. Og man kan ignorere kids. Ikke det som er poenget mitt egentlig, poenget er at det i wow exp bare blir 10 nye lvls å grinde seg opp, igjen, og nye instancer med bosser og sånt som er moro, en uke, igjen. Jeg savner noe unikt og nytt. Og et pvp system som faktisk fungerer, og ikke gir belønning til den som står farmer honor/rep uten å egentlig gjøre noe. 6551835[/snapback] Veldig enig. Det kommer nye ting ofte, men du blir lei dem ganske fort.
oophus_3do Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 ......i.. noe jeg forsåvidt ikke kan si om conan.. har dere virelig sett videoen?? Det er grunnen til at jeg ikke kommer til å bli del av det ..MELKING.. Vel kanskje, barslåsskamper høres jo kult ut.. 6551622[/snapback] Snakker du om Melking, som å tjene penger på ett kjent tema? Det er jo det som er hele greia. Man får ikke ett "communety" uten "fans". World of Warcraft er jo såkaldt "melking" ifra Warcraft spillene. Som hadde en svæær fan base. Som igrunn bare _det_ var nok til å lage ett MMO rundt det. Det samme gjelder Age of Conan. Der Conan har en "svæær" fan base dem også, som igjen gir grunn nok til å lage ett godt spill av det. Var folkene som lagde Titanic filmen folk som "melket" den historien også da? Er jo slike ting som selger. Og som blir sett, kjøpt og spilt. Du mener filmen som er vist til hos tråd-starter? Hvilke aspekter i filmen syes du er galt? Det hadde vært greit med en litt ut-dypning i folks forskjellige meninger her på forumet. Slik att det kan diskuteres. men hvor mange nye elementer tror dere de kan ha lagt inn?.. Det samme kunne man si om WoW da det kom ut.. Det var ikke mye det spillet kom med inn til MMO verdenen. Nå så innfører AoC "realtime-fight" systemet. Noe som aldri har blitt innført før. Da slipper man auto attack og auto target systemet. Er vi heldig så får vi tilbake FFA Loot igjen. Slik att PvP virkelig _er_ PvP. Og ikke noe "carebear" greier man har i WoW. I WoW så har det absolutt ingen betydning om man dør eller ikke. Går ett guild i oppløsning i WoW. Så vil det ikke merkes på serveren overhodet. _DET_ vil det gjøre i AoC. Der guilds faktisk vil gjøre en innvirkning på og i Hyboria. Guilds vil ha kontroll over land, og ressurser. AoC innfører en hel del nye aspekter innen PvP. Bare drunken browling i seg selv høres morsomt ut nok til å begynne å spille dette.
Bloody Mess Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 ingen, har ikke tid og har lest mange skrekk historier om MMORPG spill. 6551135[/snapback] Det er det som er så flott med AoC. De sier selv att spillet er laget slik att en gjennomsnits mann som kun har tilgode å spille rundt 10 timer i uka, lett kan få være med å kjempe blandt "hard-core" spillerne. Det kommer litt på deg selv, om du har lett for å lære gode taktikker eller er flink og smart i slossingen din, som utgør hvem som vinner. Items skal ikke ha allverden å si ute på "battlefield". 6551178[/snapback] gjennomsnittsmannen spille 10 timer i uka? damn, 10 timer i uka er rimelig mye spør du meg
mr_murdoc Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Vet ikke hva jeg skal si jeg... syntes bare det conan sto fram som en temmelig tynn greie: "You are the chosen one".. "you must prove yourself".. man må ta i betrakting at konseptet er bare en mann ..etter to tanker på uttalige gjennomleste tegneserier ser jeg jo at spillet har et stort potensiale og et stort register av muligheter... Gleder meg faktisk nå, til å se det oppe.. Tar nok sin tid å få folka inn da. Jeg kommer et lite stykke etter i så fall. Final Fantasy XII derimot sitter jeg å lurer på.. Jeg er for god story.. og "thats the bottom line" for meg. Du kan lett servere for mye greier til at du ser at du faktisk blir lurt for kreativt innhold. Det er motsatt i FF.. du blir mørbanka av emosjoner og oplevelser, syn og twister. Lurer på hvordan det blir i MP. Siden jeg dør for noen av karakterene. Står faktisk litt på folk for meg også i forhold til hvor mange som jobber på spillet, når det faktisk lever. Er nesten så jeg merker at et system har tatt over for for mange av folkene bak wow. Konstant patching er litt kult hvis du klarer å fylle på på litt av det du kan gi. Og lage store endringer til endringer som betyr noe med ordetlig skyts. Wow er ikke best på å patche teksturer f.eks. Men det er faktisk det største brettet jeg har spillt på noen gang (sett bort i fra brett av tre), og jeg opplever fremdeles nye steder.. i ny form alltid takket være min egen skarpt tunet opplevelsessans. Er du deg selv også får du en bunke med personlige venner pr. definisjon. Det er bra for meg.. for de blir med på neste gig. MPSpillet i seg selv er kulere jo mere realistisk det blir.. men det er gjort mye rart. Sverdhugg med mus har vi jo sett før i Arena, verken Morrowind eller Oblivion har det.. Du trenger også visse standarer .. for ikke alle folk er så forferdelig smarte. Og de blir da ikke med.. Redd for at det kommer mye eksperimenter og jeg vet ikke, jeg tror kanskje ikke jeg kommer til å se arvtageren til WoW med det første, kanskje litt rigid. Men ånden i det, og oppslutningen, og det er på folkemunne blandt de mest konservative nordmenn. Du er faktisk nesten ikke nerd når du spiller det, ikke før du begynner å fortelle om ...systemet.... det må kunne fattes med en viss list.. takket være wow er dog lista litt høyere. PS. må legge til at jeg hater titanic.. det er historie ikke popstuff. Det var seriøs melking med celine på toppen. mye sykt i denne verden, de drar opp en bunke med dauinger for å si at de kan stå bak 2 helter de har skrevet litt for. "Og vi må nesten filme båten deres også" LOL.. man skal ikke la alle ting selge vettu.. DISS og du gjør en forskjell "dette er ikke akseptert" Endret 25. juli 2006 av mr_murdoc
Piratpjokken Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg spiller for øyeblikket Guild Wars og Guild Wars Factions. Ellers så skal jeg ha Guildwars Nightfall (neste spill i serien) og Pirates of the Burning sea OT: Ble det ikke litt mye WoW pjatt nå?
conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg spiller for øyeblikket Guild Wars og Guild Wars Factions. Ellers så skal jeg ha Guildwars Nightfall (neste spill i serien) og Pirates of the Burning sea OT: Ble det ikke litt mye WoW pjatt nå? 6552912[/snapback] Tja, med tanke på at guild wars ikke er et mmo, ble det vel litt mye guild wars pjatt Blir fort endel wow snakk i mmo sammenheng, da veldig mange fortsatt spiller dette. Pirates of the Burning sea ser litt interesant ut, men tror det blir litt monotont fort, men kan fort bli en slager også. gjennomsnittsmannen spille 10 timer i uka? damn, 10 timer i uka er rimelig mye spør du meg 6552052[/snapback] Tja, 10 timer er nok ikke så mye i løpet av en uke egentlig, om du regner på det. Blir 1 time om dagen mandag til fredag, og 2.5 time lørdag og søndag. Den tiden går veldig fort i de fleste spill. Endret 25. juli 2006 av conspiracy
Edmund Blackadder Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Har ingen nevnt Warhammer Online enda? (Beklager hvis noen har allerede nevnt det). Jeg synes dette ser veldig spennende ut og ettersom jeg har spilt en del Warhammer selv, så gjør dette det bare mer spennende.
conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Har ingen nevnt Warhammer Online enda? (Beklager hvis noen har allerede nevnt det). Jeg synes dette ser veldig spennende ut og ettersom jeg har spilt en del Warhammer selv, så gjør dette det bare mer spennende. 6553907[/snapback] WAR = Warhammer Age of Reckoning. Så er nok nevnt. Det ser bra ut, enig der, beta er satt til starten av 2007, så tar nok en stund til før spillet er ute. Traileren er utrolig bra, full av selvironi. Verdt å få med seg. Link Her
OscarWoHA Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Når Mythic ble kjøpt opp av EA, så slutta jeg å bry meg så mye om Warhammer. Nå er det Conan jeg er mest ivrig på, men man må vel prøve litt forskjellige betaer utover for å finne ut hva man liker.
Dragavon Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 DDO - Dungeons & Dragons Online? 6550933[/snapback] Man kan forresten laste ned spillet og prøve det gratis i en uke, om man er interresert
Piratpjokken Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg spiller for øyeblikket Guild Wars og Guild Wars Factions. Ellers så skal jeg ha Guildwars Nightfall (neste spill i serien) og Pirates of the Burning sea OT: Ble det ikke litt mye WoW pjatt nå? 6552912[/snapback] Tja, med tanke på at guild wars ikke er et mmo, ble det vel litt mye guild wars pjatt Blir fort endel wow snakk i mmo sammenheng, da veldig mange fortsatt spiller dette. Tror ikke du skjønte det helt jeg. Jeg svarer på topicen i det jeg sier (jeg spiller gw, gw-f & gw-n), jeg går ikke dypere og legger ut om hvor bra/dårlig gw er (noe som jeg syntes ble litt for mye tatt opp tidligere i tråden). Håper du tok peonget mitt, for jeg gidder ikke å skrive noe mer her før noe interresant dukker opp! Edit: Jeg kunne ikke dy meg så jeg søkte på www.mmorpg.com og fant: "Guild Wars takes the best elements of today's massively multiplayer online games and combines them with a new mission-based design that eliminates the tedium of those games" Kilde: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/...etView/overview Jeg synest det er litt merkeligt at man finner et ikke mmo spill på en mmo info side jeg da... Edit2: Opps.. oversåg at trådstarter hadde skrevet "overbevis meg og andre hvorfor vi skal velge dette spillet" (eller noe sant) Min feil og jeg ber ydmykt om unskyldning. Endret 25. juli 2006 av jalla`n
conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Skriv hva du vil, men Diablo2 er akkurat like mye mmo som guildwars
Whalecore Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Jeg spiller for øyeblikket Guild Wars og Guild Wars Factions. Ellers så skal jeg ha Guildwars Nightfall (neste spill i serien) og Pirates of the Burning sea OT: Ble det ikke litt mye WoW pjatt nå? 6552912[/snapback] Tja, med tanke på at guild wars ikke er et mmo, ble det vel litt mye guild wars pjatt Blir fort endel wow snakk i mmo sammenheng, da veldig mange fortsatt spiller dette. Tror ikke du skjønte det helt jeg. Jeg svarer på topicen i det jeg sier (jeg spiller gw, gw-f & gw-n), jeg går ikke dypere og legger ut om hvor bra/dårlig gw er (noe som jeg syntes ble litt for mye tatt opp tidligere i tråden). Håper du tok peonget mitt, for jeg gidder ikke å skrive noe mer her før noe interresant dukker opp! Edit: Jeg kunne ikke dy meg så jeg søkte på www.mmorpg.com og fant: "Guild Wars takes the best elements of today's massively multiplayer online games and combines them with a new mission-based design that eliminates the tedium of those games" Kilde: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/...etView/overview Jeg synest det er litt merkeligt at man finner et ikke mmo spill på en mmo info side jeg da... Edit2: Opps.. oversåg at trådstarter hadde skrevet "overbevis meg og andre hvorfor vi skal velge dette spillet" (eller noe sant) Min feil og jeg ber ydmykt om unskyldning. 6554563[/snapback] Hehe, ingen grunn til å be om unskyldning. Grunnen til at vi bør skrive litt mer enn bare det vi skal spille fremover er for at det skal bli litt diskusjon rundt dette. Diskusjon er bra, da blir det ikke telletråd hvertfall. On-topic: Kom over denne herlige presentasjonen av Warhammer Online. Anbefales. Genial måte å presentere spillet på.
oophus_3do Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Vet ikke hva jeg skal si jeg... syntes bare det conan sto fram som en temmelig tynn greie: "You are the chosen one".. "you must prove yourself".. man må ta i betrakting at konseptet er bare en mann Det hele handler ikke om bare Conan, det handler om tiden rundt da Conan var blitt konge i Aquilonia. Ca 10 000 år siden er det satt av til. Det var da det fremdeles fantes spor etter Atlantis. Og man får nok møte noen litt mindre snille dyr/vesener fra den verdenen. Tar nok sin tid å få folka inn da. Jeg kommer et lite stykke etter i så fall. Final Fantasy XII derimot sitter jeg å lurer på.. Jeg er for god story.. og "thats the bottom line" for meg. Trur ikke lanseringen vil ha noen store problemer. Funcom har en hard og brutal erfaring med Anarchy Online. Som hadde noen store problemer. Det har dem nok lært litt av. Story? _Det_ vil du få mye av i AoC. Det er _det_ det hele handler om når du skal igjennom Singleplayer delen. Der skal man finne endel ut av "storyen" og man vil begynne å leve seg inn i sin egen toon. Man våkner faktisk opp på en strand, uvitende om hvor man er og må finne ut av dette. Man har også en tattovering som en ikke har en fjerneste anelse om hva betyr eller hvor den kommer ifra. Så det er noe man har lyst til å finne ut mens man utforsker Hyboria. Du har ingen "hjem" allt er nytt for deg. I WoW hadde du ihvertfall ett hjem da du begynnte. En sikkerhet. Det har du ikke i AoC. Det, sikkerheten må du kjempe til deg. Aleine. Du kan lett servere for mye greier til at du ser at du faktisk blir lurt for kreativt innhold. Det er motsatt i FF.. du blir mørbanka av emosjoner og oplevelser, syn og twister. Vil nok påstå att verdenen rundt om i Hyboria kan tilby på noen flotte emosjoner og opplevelser der også. Som sakt så vil man jo finne ulike statuer o.l som har en historie bak seg. Kanskje det er rester igjen fra Atlantis? Fra før da det var storslått. Før det blei dratt ned mot havet, og dypet. Cimmeria vil jo minne deg om landskapet i Norge. jeg tror kanskje ikke jeg kommer til å se arvtageren til WoW med det første6552296[/snapback] Som du kanskje skjønner.. Det trur jeg Enten det er AoC eller WAR. EN av disse vil gjevne WoW med grunnen Og jeg setter knappen på AoC.For allerede nå er folk begynnt å bli lei av WoW. Det eneste som "melker" dem videre er tanken på att Burning Crusade er rett rundt gjørnet. Endret 25. juli 2006 av o(O)phus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå