Gå til innhold

K610i eller K800i?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal kjøpe meg ny mobil. Valget står mellom SE k610i og SE k800i. I Elkjøp-katalogen jeg fikk i posten, kostet disse to mobilene nesten det samme.

SE k610i: 799,- + Tele2 Mobil Pluss abb. Tilsammen 12 mnd=2426,-

SE k800i; 999,- + Tele2 Mobil Pluss abb. Tilsammen 12 mdn=2626,-

Problemet er at jeg ikke vil ha Tele2 abb, har nå Chess kontant. Men hvis jeg kjøper mobilene uten abb. blir forskjellen mye større.

SE k610i: 2.445,-

SE k800i: 3.800,-

Endret av masteren
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jo problemet, men for å finne hvilken mobil som passer deg må jeg vite hva slags funksjoner du trenger og hva du rett og slett leter etter i en mobil ;)

Skrevet (endret)
Skjønner jo problemet, men for å finne hvilken mobil som passer deg må jeg vite hva slags funksjoner du trenger og hva du rett og slett leter etter i en mobil ;)

6547140[/snapback]

Den må ha 3g, godt kamera, god til å skrive SMS med.

Edit:bluetooth, MP3 spiller

Endret av masteren
Skrevet

Vel, selv har jeg K800i. Og den største forskjellen er jo egentelig at K610i er mindre fysisk og den har 2 MP kamera og ikke 3,2 MP som K800i, heller ikke autofokus. K610i har heller ikke IR-Port som kan være kjipt, men det blir jo ikke brukt så veldig mye uansett når du har Bluetooth som er raskere og bedre. K610i har heller ikke radio og A2DP (bluetooth enhet). K800i har MP3 funksjon (samme som i W800i) er litt usikker hvordan det er med K610i, men tror det skal være samme.

Som oftest får du jo litt mer når du gir litt mer penger. Med mindre du skal bruke mobilkamera som vanlig kamera så ville jeg ha gått for K610i.

PS. Personlig syns jeg at K610i har litt kulere design enn K800i :p

Skrevet
K800i har MP3 funksjon (samme som i W800i) er litt usikker hvordan det er med K610i, men tror det skal være samme.

K610 blir i hvertfall frontet som musikktelefon (3 brandet) på svensk tv og eurosport. Regner med den duger bra :)

Skrevet

Hvis valget står mellom de to så er det val bare å ta et annet abo fra noen andre, netcom eller telenor. Vil du fortsatt skal ha kontant må du vel kanskje se på hva du har råd til :whistle: Sjekk prisguiden her på amobil for både m og u abo. Så kanskje du blir enig med deg selv!

Skrevet (endret)

Av de 2 alternatviene ville jeg overhodet ikke hvert i tvil om å kjøpe K800i!

En telefon som har alt K610i har pluss en hel haug til ;)

Endret av Mathia
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

• 3 uker senere...
Skrevet
Vel, selv har jeg K800i. Og den største forskjellen er jo egentelig at K610i er mindre fysisk og den har 2 MP kamera og ikke 3,2 MP som K800i, heller ikke autofokus. K610i har heller ikke IR-Port som kan være kjipt, men det blir jo ikke brukt så veldig mye uansett når du har Bluetooth som er raskere og bedre. K610i har heller ikke radio og A2DP (bluetooth enhet). K800i har MP3 funksjon (samme som i W800i) er litt usikker hvordan det er med K610i, men tror det skal være samme.

Som oftest får du jo litt mer når du gir litt mer penger. Med mindre du skal bruke mobilkamera som vanlig kamera så ville jeg ha gått for K610i.

PS. Personlig syns jeg at K610i har litt kulere design enn K800i  :p

6547408[/snapback]

K610 har A2DP

Skrevet
Hva med W810, bedre skjerm enn K610, bare ikke 3G, mer minne, bedre utseendet, mer minne, bedre batteri osv osv.

Har begge disse selv.

:)

6678190[/snapback]

hva mener dere med at 810 har bedre skjerm enn k610, de har begge en 176x220 1.9" skjerm.. ? og begge har et 900MaH batteri men 810 har vel kanskje bedre batteritid pga at den ikke har 3G.. ? men jeg pleier ikke å ha på 3G uansett.. den har ca dobbelt så bra batteritid uten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...