Mazeking Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Noen som har tips på seriøse og gode passord-database-programmer? Skal kunne kjøres i et miljø der det er en del brukere som samtidig må kunne ha tilgang til å kunne skrive og lese passord
Franken Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Noen som har tips på seriøse og gode passord-database-programmer? Skal kunne kjøres i et miljø der det er en del brukere som samtidig må kunne ha tilgang til å kunne skrive og lese passord 6546868[/snapback] Hei, Jeg er veldig godt fornøyd med KeePass. -F
Mazeking Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Noen som har tips på seriøse og gode passord-database-programmer? Skal kunne kjøres i et miljø der det er en del brukere som samtidig må kunne ha tilgang til å kunne skrive og lese passord 6546868[/snapback] Hei, Jeg er veldig godt fornøyd med KeePass. -F 6549026[/snapback] Hei. Har også testet KeePass. Brukergrensesnittet og funksjonalitet er kjempebra i KeePass. Ulempene med KeePass er at så fort man har åpnet databasefilen med passord blir det opprettet en kopi av fil "database.kpd" med navn l "database-locked.kpd" det betyr at jeg er "eier" av "locked" fila og kan skrive til denne. Hvis en annen bruker skulle åpne den fila som ikker locked, vil man få forskjellige utgaver av databasefila som inneholder forskjellige passord. Det er ikke heldig. ' Som nevnt i hovedinnlegget skal dette programmet brukes der jeg jobber for å holde styr på en haug med passord på forskjellige server. Til personlig bruk er Kee Pass genialt men til arbeidsgruppebruk faller det dessverre igjennom. En helt annen ting med KeePass: Har du forresten forsøkt å flytte Kee Pass databasefila til en PDA/smartphone som kjører windows Mobile 5 og forsøkt å åpne fila der med KeePass utgaven for Win Mobile? Hvis det fungerer er det straks litt mer aktuelt for meg å skaffe meg en smartphone.
Gjest member-1768784 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå