Gå til innhold

Får ikke mer ledig plass enda eg sletter


Anbefalte innlegg

Kjører winxp for tiden og har ikke fått oppdatert windowset mitt pga. av at eg får feil cd-key når eg prøver.. (noen som vet hvordan man forandrer den i windows uten å måtte inst. på nytt?)

 

Uannsett så har eg slettet både det ene og det andre. Det funker KUN når eg uninstallerer ting, men eg hadde ganske mange filmer som eg slettet og det ble liksom ikke registrert at det ble slettet. Eg fikk bare ikke mer ledig plass.. Drit å kun ha 700mb ledig plass når eg holder på å skal laste ned masse greier.

 

Har Norton Utilities som eg har brukt litt, men eg fikk ikke disk doctoren til å fungere pga. en feilmelding som sier at NOE har eksklusiv tilgang på disken eller noen filer..

 

Scandisk har eg jo prøvd å kjøre, men eg fant det ikke i selve systemet. Eg måtte liksom bare slå av maskinen kaldt. Då kom det opp scandisk neste gang, men det ser ikke ut til at det hjelpte heller.

 

 

Noen med noen råd til meg? (uaktuelt å reinstallere eller installere på nytt for eg har ingen cd, så det må eg vente om noen uker når eg skal på LAN)

 

 

Takker for svar :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-18 16:53, skrev Simen1:

Last ned spacemonger. Da får du et oversiktlig "kart" over hva som tar plass på harddisken.


Du finner det her:

NB versjon 2.1 koster penger, men versjon 1.4 er gratis og funker glimrende.




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Simen1 på 2002-10-18 18:02 ]</font>


 

hellande mann, det var skikkelig bra det programmet då. Dritrått kart. Eg slettet win2k og vips, så fikk eg plutselig 4.8gb ledig.. det var rare greier altså... noen som skjønte koffor eg plutselig fikk så stor plass? uannsett takk for svarene :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...