Aetius Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har en Corsair Flash Voyager 4096MB USB2.0 som fungerer utmerket med alle andre maskiner enn hovedmaskinen min. Når jeg kobler den til finner PCen den, men gir den ingen stasjonsbokstav. Noen som vet hva som skjer? Jeg har en del harddisker og nettverksstasjoner koblet til, men ikke på langt nær hele alfabetet.
Dr3as Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Prøv å fjern nettverksstasjonene, der jeg jobbet før ble minnepinnen automatisk satt til H: som selvfølgelig var opptatt av hjemmeområdet. Funker det velger du bare å bytte bokstav for minnepinnen, og så er det bare å koble til nettverksstasjonene igjen. Endret 23. juli 2006 av Dr3as
Kilko Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Høyreklikk på "Min datamaskin" -> "Behandle" -> "Diskbehandling". Her burde du se minnepinnens partisjon, høyreklikk på den og velg "Endre stasjonsbokstav og -baner". Så trykker du på "Endre" og velger en stasjonsbokstav. Nå burde du finne minnepinnen i explorer .
Aetius Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Hm, fant ut nå at den tok en stasjonsbokstav fra en av nettverksstasjonene, uten å endre navn i vinduet, slik at den koblet fra nettverksstasjonen, men slik at det ikke så slik ut. Nå funker det. :-) Thanks, people!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå