Gå til innhold

Lucasfilm og Lucasarts fremtidige prosjekter!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har hyperspace på StarWars.com og har funnet ut en del info som bare hyperspace medlemmer har tilgang til, i forbindelse med ComicCon 2006.

 

Steve Sansweet har holdt foredrag (Star Wars day, Comic Con). Der kom det fram at de er i prosessen med å lage et helt nytt Star Wars spill for next-gen consoles. De har to helt nye teknologier som vil revulosjonere fysikk som vi kjenner det i dag, på spill. Spillet skal foregå under 3-4 tidsperioden, og skal inneholde en kritisk avsløring. Det vil være nye karakterer i spillet, men også kjære, gode gamle figurer som vi kjenner fra filmene. Spillet vil definitivt være et lightsaber action spill, og noen av målene produsentene har satt crewet er å utvikle kraften råere og mer brutal enn noensinne vist før. For de som har Hyperspace så kan de se på denne pre-viz videoen HER.

Det er også disse konsepttegningene som ser unektelig kule ut.

Ang. TV showene så er live action seriens nyeste statusrapport "at the end of the decade", ifølge Sansweet. Altså ikke 2007, som noen her inne på Star Wars forumet har uttalt.

Den animerte serien vil helt klart komme en del før live action serien på 100 episoder.

 

For de som er interesserte så kan de lese rapporten fra "Star Wars Spectacular" her.

 

Denne posten vil bli oppdatert når noe nytt kommer ut.

 

:)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok vi alle gleder oss til de to tv-seriene, selvom det kan gå veldig galt, spesielt med live-action serien. Men men, gleder meg stort.

 

Har ikke fått sjekket hyperspace på en stund, så jeg er glad for at du fikk meg oppdatert. Var en del der jeg ikke hadde fått med meg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...