Gå til innhold

Døde pixeler på Laptop :(


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Packard Bell Easy Note her. Jeg lot den stå på med sjermen lukken i noen timer nå, når jeg kom tilbake å åpnet sjermen; Var det en linje med døde pixeler midt på sjermen. Kan jeg prøve å gjøre noe med dette?

 

PS: Jeg gjemte også noen hundrelapper i en krøll under sjermlokket, men siden en hel linje er gåen skulle vel ikke det ha noe å si?

 

Kan det være dårlig kontakt et sted eller noe?

 

Takk på forhånd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd ulike sjermoppløsninger nå... Samme stripe på samme sted :(

 

Har også prøvd å restarte. Stripa er der i bios, ikke bare i windows. :(

 

Rett etter det sjedde førte jeg sjermen frem og tilbake, og da endret stripen seg litt (i farge, nå er den bare hvit), derfor lurte jeg på om det kan være dårlig kontakt noe sted.

 

Håper noen kan hjelpe meg... Mister jeg garantien hvis jeg skrur litt å ser etter en dårlig kontakt?

Lenke til kommentar

Du mister garantien om du åpner den ja :)

 

Men annbefaler at du leverer denn inn, og sier at det plutselig kom..

 

Men du burde fjærne alt av warez og slikt på den først..

 

Modern plagdes med wlan usb dongelen hennes, og elkjøp (ja, vet ikke hvorfor jeg ikke stoppa henne fra å handle der) ba henne ta med hele datan..

 

Da ringte han fyren meg og forklarte at jeg ikke burde ha ulovelige ting osv på den, han sa jeg ikke burde bruke deamon tools osv, også hadde jeg masse "lovlige" spill og filmer på den.. han sa han nesten ville fjærne garantien elns.. men fikk ny dongle :)

 

men hvo cares, er avhengig, bare å legge det på en annen maskin elns i mellotiden (hvis du har sånt da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...