Gå til innhold

lurer på litt om k800i


Anbefalte innlegg

Bare lurer på noen ting jeg..Jeg skal snart kjøpe meg k800i :love: må bare vente til bindingen min går ut..og lurer på; går det an å bruke en sang eller vanlig ringetone som meldingslyd?? :hmm:

Jeg har nemlig k700i nå, og det går ikke ann med den..og ikke går det an å skru av lysen på kameraet (hvilket er veldig irriterende hvis man f.eks skal ta smugbilder av noen :innocent: )

 

Håper noen kan svare meg på dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nemlig k700i nå, og det går ikke ann med den..og ikke går det an å skru av lysen på kameraet (hvilket er veldig irriterende hvis man f.eks skal ta smugbilder av noen :innocent:  )

6533478[/snapback]

 

Prøvd å trykke 5 mens kameraet er på? :)

 

Og ja, du kan bruke egen musikk som både alarm, ringetone og meldingstone.

 

Edit: Lyden ja...

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

ja, jeg mente LYDEN, sorry, skrev feil :blush: vet såklart hvordan man får på lys, er ikke HELT amatør :p

de to tingene plager meg så sinnsykt med tlf jeg har nå, så hvis man kan skru av lyden på kameraet med k800i, pluss bruke mp3 som meldingstone, blir jeg en lykkelig jente :dribble::)

post-104619-1153676486_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234
ja, jeg mente LYDEN, sorry, skrev feil  :blush:  vet såklart hvordan man får på lys, er ikke HELT amatør  :p

de to tingene plager meg så sinnsykt med tlf jeg har nå, så hvis man kan skru av lyden på kameraet med k800i, pluss bruke mp3 som meldingstone, blir jeg en lykkelig jente  :dribble:  :)

6542947[/snapback]

 

Det går ikke ann og skru av lyden på kameraet på annen måte enn og aktivere stille modus på mobilen. Det funker på K700i også tror jeg.

 

Det er ikke slik lys på K800i, men det er isteden en ekte blits slik som vanlige kompakt kameraer har. Denne kan du enten skru helt av, ha på automatisk eller rød øye funksjon.

 

Du kan bruke MP3 som ringelyd og som meldingtone ja.

Bare velge en mp3 fil, trykke på "mer" også velge "bruke som", der kommer valget opp.

 

På min K800i skjer det ingenting når jeg trykker på 5 tallet når kameraet er på, men på nr 1 velger man oppløsning, 3 og 6 zomer man og på 4 velger man fokus.

Endret av Slettet+918234
Lenke til kommentar
Testet på min k800i nå..... Hold nede # tasten og aktiver stille modus og kameraet er helt tyst. Ikke autofokuslyd, ikke klikklyd, bare blitsen (hvis du bruker den) lager lyd

 

@ lene_j87 Du blir nok lykkelig, skal du se....

6543031[/snapback]

 

 

takk takk, jeg regner med at jeg kommer til å elske den ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Går nok et par generasjoner til før et mobilkamera kan erstatte et kompaktkamera.

 

Men uansett er jo bruksområdet som oftest ganske forskjellig. De fleste bruker vel bare mobilkamera til impulsbilder, festbilder osv. Med så lav batteritid en mobil har sammenlignet med et skikkelig kamera, gjør det uegnet som eneste kamera på en tur for eksempel. Men er jo genialt å kunne ta bilder som ser bra ut på utskrift eller data med mobilen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...