Gå til innhold

play.com - Hvor ser man pakkesporingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!..

Jeg er veldig noob på dette.

Men det jeg lurer på er: Hvor ser man hvor pakken min ligger(pakkesporingen) hos play.com?

Takk for alle svar :):D

Endret av McBallerBuck
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjorde den ikke, tror du får pakken like fort kanskje en dag senere.

Husker ikke hva som skjedde sist jeg handlet med tollen inni bildet.

Skrevet

Men du Vetlite?

Det som er så rart er at jeg bestilte det 14.07.2006

Bør jeg ikke ha fått det nå? :hmm:

Den eneste beskjeden jeg har fått fra dem er at pakken er sendt :p

Jeg har aldri bestilt fra play.com, så jeg vet ikke om man får noen flere beskjeder om hvor pakken min ligger..

Får jeg noen flere beskjeder om hvor pakken min ligger(pakkesporingen) utenom at den er sendt? :hmm:

Skrevet (endret)

Pakken kommer i postkassen min ja, men etter hvor lang tid?

Den må jo i tollen, og jeg har hørt rykter om at det tar noen dager/uker ekstra..

Er det riktig?

Takk for svar :)

Endret av McBallerBuck
Skrevet
Pakken kommer i postkassen min ja, men etter hvor lang tid?

Den må jo i tollen, og jeg har hørt rykter om at det tar noen dager/uker ekstra..

Er det riktig?

Takk for svar :)

Hvorfor ikke gå rett til kilden og fortoll den selv.

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...&epslanguage=NO

Du kan fortolle de fleste varer med verdi fra kr 200 til kr 1000 via Tollvesenets fortollingsløsning på nett.

Du kan ikke fortolle varene på Internett, før du har fått beskjed om at varene er ankommet og du har fått et ankomst- gods-, eller referansenummer. Dette nummeret må du fylle inn som referanse i fortollingsløsningen. Uten referansenummer kan ikke de som har mottatt pakken din i Norge, være sikre på at du har betalt riktig toll og avgifter for riktig vare.

Vær oppmerksom på at selv om du betaler toll og avgifter via Internett, så vil de som mottar pakken her i landet kunne ta et gebyr for lagring og administrasjon av pakken.

Du kan bare benytte fortollingsløsningen så lenge kjøpsavtalen du inngikk med selger er åpen for dette. Dette må du undersøke med selger før du inngår en avtale.

Er du ny bruker bør du registrere deg allerede nå, da det kan ta litt tid å få tilgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...