Gå til innhold

Problemer med VISA-betaling via Netaxept


Anbefalte innlegg

Emnet er kanskje litt på kanten av hva denne delen av forumet skal inneholde, men prøver her likevel. Skulle bestille en vare hos en nettbutikk nå nettopp, og skulle da betale med VISA via Netaxept. Får da en feilmld om at jeg kanskje ikke har nok penger på konto el. Jeg sjekker da min nettbank (Skandiabanken), og har mere enn nok tilgjengelig der.

 

Noen her som har samme erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ser ut til at feilmld kommer uansett hva jeg fyller inn på mnd/år og sikkerhetskode. Feilmld er som følger:

 

Følgende feil oppstod:

Betalingen er avslått av kortutsteder. Dette kan f.eks. skyldes sperret kort eller manglende dekning. Vennligst velg en annen betalingsmåte, eller ta kontakt med kortutsteder.

Lenke til kommentar
nei fjorten hundre og åttifem og fire kvarte tegn

 

edit: men har du tastat alt riktig da min lille venn?

6529038[/snapback]

 

Hehe, har nå forsøkt 5 - 6 ganger, med samme resultat. Om jeg forsøker å forandre på de siste tallene i VISA-kortnr. får jeg en annen feilmld. om at det er ugyldig kortnr.

 

Utrolig irriterende, koster jo 50 kr ekstra om jeg skal betale kontant. Håper ikke prisen på produktet (mistanke om feilprising) har forandret seg til i morgen. Er på Netshop jeg forsøker å kjøpe noe.

Endret av vembi
Lenke til kommentar

jeg tulla litt i stad, vet ikke hva som gikk av meg.

men jeg har faktisk fått den feilmeldingen en gang jeg å, men med en annen bank. jeg ringte til banken jeg, tror dama der gjorde noe for rett etterpå funka det...

 

edit: vet at du prøver å kjøpe ocz-greiene, skal ikke røpe mer :p

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Hehe, sant det

 

Problemet er vel at det ikke er mye i banken som er tilgjengelig på denne tiden av døgnet. Logger jeg inn i min nettbank står det også at VISA-kortet er åpent.

 

Uff, får vel bite i det sure eplet å kjøpe kontakt. Er uansett så billig så...

6529088[/snapback]

 

hvilket produkt snakker vi om?

Lenke til kommentar

det gjør nok kanskje det ja... eller så får du en sur netshop-mail i morra (ikke sur som i sinna, men surt for deg å få den)

 

anyway, bra det gikk, sikler litt selv på de, men er en stund til jeg skal ha nytt så tror jeg venter...

 

nå er det vel mange som lurer på hva vi snakker om ... HAHAHAHA

 

natta :D

Lenke til kommentar

aha.. flere som sliter. satt og skulle betale litt på paypal , og prøvde med VISA både fra skandiabanken og gebyrfri.no .. ingenting funka.

 

fikk bare kortet ble avslått av utsteder.. selv om jeg har nok gryn og alt var greit.. jaja vil de ikke ha pengene mine så skal jeg ikke trykke det på de heller :)

 

kanskje fornuftig at banken er bedre til å spare en meg .. hehe..

 

 

det gjør nok kanskje det ja... eller så får du en sur netshop-mail i morra (ikke sur som i sinna, men surt for deg å få den)

 

anyway, bra det gikk, sikler litt selv på de, men er en stund til jeg skal ha nytt så tror jeg venter...

 

nå er det vel mange som lurer på hva vi snakker om ... HAHAHAHA

 

natta :D

6529212[/snapback]

Lenke til kommentar
aha.. flere som sliter. satt og skulle betale litt på paypal , og prøvde med VISA både fra skandiabanken og gebyrfri.no .. ingenting funka.

6529228[/snapback]

Pass på den med Paypal. Hadde det problemet der for et par dager siden. Prøvde 4 ganger, og fikk beskjed om at det var avslått alle 4 gangene. Men pengene ble trukket fra kortet 4 ganger allikevel. Dette var med Visa og Nordea.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...